לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

אולם האדמה - טיולים לרחבי העולם

אולם האדמה

אולם האדמה העליון מספר על התפתחות האנושות וההיסטוריה של כדור הארץ. דמויות ענק על הקירות מייצגות, כל אחת בתורה, שלב אחר באבולוציה היקומית והאנושית.

הסיפור מתחיל בדמותו של אנדרוגינוס, אדם שהוא גם זכר וגם נקבה, שעל כתפו נשר עם זנב נחש. דמות האנדרוגינוס מייצגת את האיחוד של הניגודים: הנשר הוא השמיים והנחש – האדמה, הנשר הוא היכולת המנטאלית הגבוהה באדם והנחש הוא היצר או החיוּת.
האנדרוגינוס נמצא על רקע הכוכבים, כשמצדו האחד דמות גבר המתחיל את תהליך הבריאה ומצדו השני דמות אישה המסכמת ואוספת את תהליך הבריאה. התהליך שבין שניהם הוא סיפור ההיסטוריה של המין האנושי.

המוטיב השזור בסיפור העלילה הוא שהבריאה כולה נוצרת על מנת שיתרחש בה מאבק בין טוב לרע שבסופו הטוב ינצח. החומר ההיולי עובר דרך מאבק זה תהליך של רכישת ניסיון, שינוי, טרנספורמציה, וחוזר אל האלוהות מזוכך יותר. מטרת כל הבריאה היא לזכך את האלוהות, וזה נעשה על ידי המאבק בתוך בני האדם בין טוב לרע.

כיום אנחנו בשלב מכריע בהיסטוריה האנושית, שלב שבו מאבק זה בא לכדי סיכום, סיום, תוצאה. שלב שבו יתברר אם המאבק הסתיים בניצחון או הפסד. במידה ונפסיד, העולם כפי שאנו מכירים אותו ייהרס ויכנס לתקופה של חושך, כפי שקרה גם בעבר. מי שמוביל את המאבק הם אנשי דמנהור, אך הוא קורה גם בכל אחד מאיתנו. כל מי שנכנס לאולם האדמה מרגיש כאילו הוא חלק מתהליך זה,

בקירות נמצאות שתי דלתות זכוכית הנפתחות אל מעברים החוצה מהאולם, האחת קשורה לשמש והשנייה – לירח. על הדלתות פסיפסי זכוכית מדהימים ובהם שני פרצופים מסתוריים, האחד של שמש והשני של ירח. בין הדלתות שני פתחים למזבחות המוקדשים לאדמה.

על רצפת האולם ציורים של שוורים בשיש ועיגול מרכזי שממנו יוצאים קווים מתפתלים לכל הכיוונים. שמונה עמודים גדולים התומכים בתקרה עולים מהרצפה ועליהם הירוגליפים בשפה עתיקה ונחשים מזהב המסמלים את קווי האנרגיה. 

בתקרת באולם מנדלה נהדרת שבמרכזה שבעה פרצופים, אלו מייצגים את הגזעים הראשיים של המין האנושי. בחלק קטן מהתקרה הושאר הסלע המקורי כדי לאפשר חיבור לאדמה ולאלו שחיו עליה בעבר וחיים עליה כיום.

בשליש התחתון של הקירות נמצאות קשתות גותיות ובתוכן ציורים של שבע הדרכים הרוחניות השונות בדמנהור.

 

לקריאה על אולמות המקדש השונים - לחצו לקישור

אולם האדמה

אולם המתכות

אולם המבוך

אולם הספרואידים

אולם הניצחון

אולם המים

החדר הכחול

אולם המראות

 

 

אולם האדמה לעומק

התייחסות לחיפוש השלישי – quest הקשור לאולם האדמה ואולם המתכות, ומהותו אהבה, מתוך סמינר שנתנו גזה ואורניתורינקו בישראל אוקטובר 2015

רשמה - רונית פסטרנק

 

ה­Quest הראשון נתן תשובה לשאלה הראשונה של האפשרות להגיע להארה של כל האנושות שתלויה בבחירה אישית, טבע הפעולה. השם של הQuset הזה היה         Quest of Action. 

ב­Quest השני יש חוק שלא הזכרנו. זה מה שצריך כדי להגיע להארה ­ כי אנחנו מחולקים.  המשמעות היא של המשכיות וזה קשור לבהירות coherence לכידות.  

ה Quest  ה שלישי הוא על טרנספורמציה. אחרי הקוהרנטיות של הפעולה מה שמשתנה הוא עומק שמגיע עם הפעולה כשאני מבין וקשור לאלוהות Divinity שבתוכי ושהסיבה שאני פועל היא לא רק אני אלא האחרים, מי האחרים? החלקים האחרים של ה Divinity, הריאליזציה הראשונה של הקדוש.

אני קיים כיצור רוחני כי אני מכיר שפעולותי קשורות לאחרים ואני זז מפרספקטיבה אישית להכיר עצמי בפרספקטיבה קולקטיבית. Realization of spirituality

 

רוחניות היא לא רק לתת משמעות לדברים, זה לא רק תחביב אישי, אלא פרקטיקה קולקטיבית והיא מובילה את המין האנושי למימדים אחרים של נסיון מקודש. Divinity  היא המשמעות שאנו יוצרים כשאנו מחוברים לאמת שהיא God, זה מה שאנו יוצרים.

הרוחניות היא במפגש שלנו שבו האלוהות באה לידי בטוי באחרים: בעיניים של האחרים, המימד השלישי של העומק הוא שאין God בלי האחרים, רק אגו. 

 

ה Quest השלישי מכיל את השני, שמכיל את הראשון. מבנה מקודש שמחובר בפנים וזה נעשה על ידי הפעולות והבחירות של אנשים. 

ה QUEST  ה שלישי הגיע כשהעם הדמנהורי התעורר. מלח של העולם, ליצור מחדש אנזים שיעורר רפוי של טבע האדם בזמן הזה.

על התהליך הזה צריך לחזור בהמשכיות בכל עידן כדי להמשיך בפרויקט שהחל לפני 75,000 שנה על הכוכב הזה ובכלל מישורי התודעה עם גלוי הקוים הסינכרוניים.

 

הקווים הסינכרוניים מחברים את כל הכוכבים, חלקי ה Divinity מעבירים אינטליגנציה, חלומות, מודעות, דרך מערכות הכוכבים. 

הצורה הראשונה של תנועה בחלל היתה דרך הקוים הסינכרוניים.

הקווים הסינכרוניים הם הדרכים הגבוהות של הנשמות, ככה מגיעים חיים מכוכבים אחרים, ונוצרים דברים היברידיים ­ תערובות ­ עם מה שקיים כאן, עם אלים או ענקים שבחרו להיות פה בגלל המיקום המיוחד של הקווים הסינכרוניים כי המקום הזה עשיר בערך ובאפשרויות, גם אם זה היה חלק מ scenario גדול יותר של מאבק גדול של קוסמים ­והאנושות בגלקטיות אחרות. 

 

הכוכב שלנו מיוחד, זה הכוכב היחיד עם כ"כ הרבה קוים סינכרוניים ­ 18 מרכזיים והוא עשיר מאוד בצורות חיים שונות. 

בלב הכוכב, במרכז, יש פלזמה, שמש, ושם יש נק' מעבר של הכוכב הזה ושער לשמשות אחרות. 

 

האנרגיה המרכזית שהקווים הסינכרוניים מעבירים היא מידע אינטליגנטי מעודן ביותר שקיים ומשתנה על ידי חיים (מחשבה) והיכולת להרחיב, לחשוב, ובכוכבים אחרים לתת משמעות למה שחושבים. 

הקוים המנחים, שהם חיים, הם כמו מערכת עצבים חיה ­ וכוללים חיות וצמחים. מה שמשפיע על החיים בכוכב הזה הוא השמש בחוץ ובלב האדמה. אחרי השמש יש ארבעה חורים שחורים, לב הגלקסיה.

כדור הארץ נמצא בצד הגלקסיה, אך הקו מגיע מהמרכז. השמש שלנו היא בנק' ההגעה של קו שהולך למרכז הגלקסיה ומהשמש לכוכב ארץ ­ קו סינכרוני שמושפע מהכוכבים במערכת. רק לכדור הארץ יש 18 קוים  סינכרוניים עם חמש רמות של מפגשים בפנים.

 

הקווים שמחברים את כולנו הם highway של הנשמה, שמחכה בתחנות. חישוב המקום בו הנשמה באה לעולם תלוי בעקבות שהנשמה עושה בגלגול במקום מסוים יש זרם חזק או נמוך, אתה מביא איתך את הטעם שאתה אמור לחקור. כשעוזבים מתחברים לקווים הסינכרוניים. transformation to the sacred 

כשאנו מבחינים שרוחניות היא משהו קולקטיבי שלא שייך לאף אחד אחר כי הנשמה היא בבעלותנו, אנו מבינים שעלינו לעשות נסיון וללמוד משהו מהמקום זה. 

 

הטבע של שלוש ה QUESTS הוא שהם מדריך מנחה לסמינר כדי לעדן ולברור את התמצית האלכימית שמגיבה למאגר השלישי של הדלקים שצריך כדי שהמכונית תעבוד וזה קשור לצ'קרה מסוימת, לאיבר מסוים ולחוש מסוים. 

Divinity קשור לראש, לצ’קרת הכתר וזו הנקודה שבה אנו מעבירים אנרגיה וחוק זה תלוי במעבדה וכמה אנו מסוגלים להתחבר לאחרים. באיזו דרך אתם מתחברים לאחרים בחייכם? בשאלה זו נמצאת הפרספקטיבה איזה סוג אנרגיה אנו מוציאים מה Quest השלישי? איזה אנרגיה אנו מוציאים מהקשר ל Divinity?

 

בעקבות שאלה על דיבור:

תשובה: מגיעה תקשורת עוד לפני שאני מדבר, למשל הדרך שבה אתה מסתכל או לא מסתכל עלי. מידע חשוב מאוד שעובר מעבר לכל תרבות.

יש רמת תקשורת שמחברת את כולם למקור האלוהות אליה אנו משוייכים ובה אנו מתקיימים ­ איזה סוג של רגש התקשורת מעוררת בתוכי ואצל האחר? 

זה תלוי בהרבה דברים. מה שאני אעשה­ יוצא מהצד השני. 

 

ברמה הרוחנית קיים המסתורין של החיבור הפנימי שלנו. כולנו חלקים של המראה שנשארו ­ כולנו כבר מחוברים, מהדהדים עם האחרים, אנו חלק מה mutual  interconnectedness ­ כשאנו לא יכולים להיפגש עם האחרים אנו מרגישים בלתי שלמים, הקיום שלנו הוא כמו כלא, המפתחות של הקשר בינינו הוא המפה של להרכיב את המראה מחדש. האלוהות צריכה שכל החלקיקים יהיו נקיים ויתחברו ­ fusion. 

החוק של האלוהות הוא הבטוי של אנרגיה זו. זוהי בדיוק האנרגיה של האהבה. רק איתה אפשר לחבר את המראה, צריך אלמנט זה בדיוק, ואם הוא לא במאגרים הפנימיים ­ איך אפשר ליצרו? 

 

Divinity plays the game of knowledge   לעשות ניסיון בעל משמעות להרכיב מחדש את המראה כי כל חלק גודל, מתפתח, עובר אבולוציה, ומכניס מידע חדש שהוא בעל יתרון למכלול כאשר הכל מקושר. 

האנרגיה פה אבל כדי להיות אמיתי צריך לחזקה, לחוות אותה, להדגיש אותה, להרגיש אותה, להראות אותה בחיינו, כך אנו מראים את האלוהי בחיינו דרך האהבה. 

אנו חווים את המציאות כהשתקפות ואם החוקים עובדים כמו שצריך אפגוש ואבטא את עצמי בצורות הנכונות. אם אני מחפש אחרי משפחת מראה אמצא אותה, אולי אני לא מוכן להכיר בה, תלוי.  אנו שייכים למשפחות רוחניות שונות. 

המשפחה חשובה. שם הנשמה בחרה אך יש הורים קרובים יותר לנשמתנו שנוכל לפגוש או יש לנו זכות לפגוש. נכון שבנשמה עשינו כמה בחירות וביטאנו במסע שלנו בגלגולים תוכנית מסוימת שיכולה להיות בהתאמה עם תוכנית של קולקטיב נשמות לחלק מהמסע שלנו. 

 

אני נושא בנשמה ערבוב מסוים וטעם של התנסויות. פעם היו אנשים רוחניים על הכוכב, שהיו מסוגלים לשמר המשכיות בתוכנית הגלגולים של נשמתם,­ אולי העם היהודי הוא אחד מהם. 

עם הוא יצור עם יכולת לשמר את הסדור של חלקי המראה בכיוון מסוים, זה שייך לאבולוציה של המין האנושי. זה דרוש ליצירת עמים שונים כי ההבדלים חשובים כדי לפתח משמעות, תרבות.

מנקודת מבט של קסם יש תוכניות­ על super programs לא רק איך לחבר פרטים אלא איך לחבר עמים ­ זה קשה וצריך הרבה קסם ועזרה אלוהית. נשמות שהשלימו דברים רבים ושבחרו לקחת class אחר ולעמת עצמם עם משהו חדש. 

 

דוגמא של מה זה אומר עם רוחני מהפרספקטיבה שלי,­ לשמר תוכנית לא רק כדי לשמור זהות אישית אלא זהות רוחנית של כל הכוכב ­ זה קשור ל Quest השלישי של הטנספורמציה. יש פעולה, רצון חופשי שנעשה רוחני ע"י נשמה או קבוצת נשמות.

כדי לעשות סוג זה של קסם עם הכוונות הנכונות זה דורש ניקיון גדול, טיהור גדול ויכולת גדולה לאהוב ולאחד עצמנו עם משהו שונה מאיתנו , לכולנו יש אויב. אנו נוטים להתמקד על בעיות בחוץ כדי לא לפתור בעיות בפנים. 

 

הקורס הזה הוא על רוחניות. איך מחברים את המראה? התא הבודד שמאפשר לחבר מחדש את ה Divinity ? האנרגיה הזו היא אהבה. התא הבודד הוא לא הנשמה, לא מחברים חתיכה כי אני בוחר "אני אוהב את כולם".

צריך להיות פרקטי, ליצור בית ספר, קהילה, שבה מיישמים אלמנטים כי הם מחוברים לדרך שחוקי היקום עובדים, כך תוכל להוות חלק מכל קבוצה, כל דת. ההבדל הוא במה שתעשה, תשים חלק רוחני לא כי קראת בספר אלא מהלב כי אתה מכין את הרגש שכשאתה אומר משהו ואתה קוהרנטי אתה אדם ונשמה. 

 

התרבות והערכים מכילים התייחסות לספר אבל הספר שצריך לפתוח הוא הספר של הלב, בכל שפה, דת, לאום.

מי התא הבודד שמחבר מחדש את המראה?

עמים רוחניים, סופר אינדיבידואל, שמכירים בעצמם ויכולים להיות בהמשכיות עם משהו מעבר, להמשיך תוכנית מעבר לחיי אדם כזה או אחר. כי להשלים את המראה לא מספיק חיי אדם, לאט לאט לתקן את הנוסחה, עד שנוכל להרכיב את כל הנתונים של האדם, הסטוריה של בליון שנה.

אם אתה מתחיל לגלות שהיית חלק מתרבויות רבות, זה חלק מההומור האלוהי, אלוהים אוהב ­ זו ויברציה של שמחה, היא נכנסת ליקום כמו אהבה גדולה. אנו רוחניים כשאנו לומדים להיות בויברציה עם זה לא כשאנו בזה שהוא צוחק עלינו, זו הקטנוניות שלנו. הוא תמיד מנצח וצוחק. הסבל הוא חוסר ההבנה של התפקיד שלנו בתיאטרון וכשאנו חושבים שהכל זומם נגדנו להשאירנו במקום הנורא שבעצם אנו בחרנו לעצמנו. 

ה Quest נותן כלים חשובים לשחרר את האשליה של העצמי ולהתעורר ולקחת את חיינו בידינו. 

קשה לעשות אינטגרציה. לאהוב עצמנו זה כבר לאהוב את כל הזיכרונות שהם רבים בתוכנו. 

יש הרבה בתוכנו שמשחקים משחק אך עם כוונות אחרות, עד שאנו לא מבינים שיש כוונה קולקטיבית שמבוטאת ע"י הנשמה שאנו חולקים כי כל האני הם נגנים והם צריכים לנגן לפי מוסיקה שמכוונת על ידי השמש, שהיא הנשמה. מרס אמור לנגן על הכלי שלו ולא של הירח, למשל.

הכוכבים בתוכנו הם מה שצריך לחיים האלו כדי לעשות מוסיקה נפלאה ­ איך משתמשים בתזמורת בתוכנו לעשות מוסיקה נפלאה עם כולם, כי אם לא עושים את זה באהבה מה שיוצא הוא לא שלם ובמקום אהבה מיצרים פחד או שנאה. 

 

אי אפשר לשמר שנאה. לאהבה יש מיכל, אפשר להרגיש אותה במאגרים. 

לפרח צריך לתת, להציע כל הזמן, כדי שהמראה תזרח לאחרים ­ כי אתה לא רואה את עצמך, אתה רואה את עצמך רק דרך האחרים. צריך להבין שאת הנשמה חולקים עם אחרים ­ יש לנו נסיון קולקטיבי שקשור ליכולת שלנו לאהוב. זה העושר שנוכל לקחת איתנו ­ השאר כבד מדי. 

 

יום הבא

המטרה היא לעשות טרנספורמציה של הזכרון כדי להגביר את איכות ורמת הידע, לא רק לערום שכבות של חזרות. הבלונים צריכים להיות מלאים על ידי נסיונות טהורים.

ככל שהם טהורים וחיים וחזקים יותר יש הזדמנות לחלק מאיתנו להפוך למודעים.

החזרה היא הזדמנות. החלק שלומד וגודל הוא האישיות והבלונים. הבעיה אינה טמונה בכך שהאטרקטור חוזר ל REAL אלא שאם הוא לא מביא מידע חדש הוא צריך לחזור ליקום התופעות. המידע החדש הוא מה שנוצר מההתנסות ביקום הזה שהוא בית ספר. ה REAL הוא האשרור של האמת שהשגנו.

אולם אנו טובים בליצור אשליות. ה REAL משמש כמראה ולכן האישיות מעדיפה להישאר בסף כי היא לא מוכנה לרמה כזו של מודעות ושלמות. האפשרות להיות מוכן תלויה ביישום של רצון חופשי בזמן. זה הזמן שבו האנרגיה מיוצרת והאבולוציה אפשרית ואז השנוי קורה. זה אפשרי עבורנו ועבור עוד הרבה יצורים. 

עולם הצורות הוא לא רק פריזמה לצורות אלא שמוש במעבדה אלכימית ­ יש שלוש מעבדות. שלוש צורות טרנספורמציה שמשתמשות בחוקים שונים בעלי אפקטים שונים. 

 

כל לילה אנו חווים מוות קטן. האישיות צפה בסף ואנו מתעמתים עם החוויות החדשות והישנות. 

 ש רמת חלום שבה אנו רק מרחיבים מה קרה היום. יש רמת חלום שבה אנו יוצרים זמן וצורות.  יש רמת חלום גבוהה שבה אנו פחות פוגשים צורות אלא את התמצית והלב של הטרנספורמציה שלנו וזה משנה בתוכנו את איך אנו רואים את עצמנו . תהליך חשוב שמערב את חלומותינו הוא תרגום החוקים בתוכנו. אנו מכילים מעבדה אלכימית עם שמונה חדרים כאשר בכל חדר מעובדים דברים אחרים. יש אנרגיה של אהבה, אושר, שלמות. מנוע רוחני יכול לעבוד טוב רק אם שמונה המאגרים מלאים ובמידה המתאימה. ואם הם לא ­ מה קורה? אנו חווים חוסר דלק, חוסר ברגשות/תמציות.

למשל, חוסר באהבה מביא לשנאה וחוסר שלמות. זה טוב כי זה אומר לנו שאנו צריכים עוד שלמות כי השלמות נוצרת בפעולה מודעת. אם נפעל עם יותר מודעות ניצור סינכרוניות ונרגיש שנוי של טעם

בחלומות שלנו, תחושת שלמות. אתה מתעורר ויודע שקרה משהו. בתוכך. חתיכה נכנסה למקום הנכון בפאזל. הרגש יכול להיות ב שמונה קומבינציות והוא יוצר טרנספורמציות, כולל פיזיות כאשר גם הפעולה משנה ברמה הפיזית.

לעשות דברים זה מרכזי, משמע לשמור על עצמנו בחיים. יש טבלת התאמה בה נוכל לבדוק מה סוג הפעולה או האלמנט שחסר לנו על מנת שנוכל להיות באבולוציה עם יותר משמעות ואנרגיה בחיינו. 

 

עם העדר הזכרון הגדול מהלידה יש לנו הגבלה אנרגטית. מבחינה היסטורית האדם הוגבל כדי להבטיח שלא יתפתח מהר מדי ­ למה? כי חוסר האבולוציה שלנו מיצר אנרגיה שימושית למימדים אחרים , לחלקים שלנו, לכוכבים שהחליטו לא להתפתח. מה הם? סבל, פחד, בידוד, שנאה, כעס. חלק מאיתנו הוא מזון לאבולוציה וחלק מזון לחוסר אבולוציה ולחלקים אחרים. 

 

במקור אנו ביטוי של נוכחות beingness ולכן יש לנו צ'קרות ואדונייבה,­ אנו אמורים לאסוף נסיונות חיוביים ולא אמורים לסבול, התרגלנו לזה כי נתנו למשהו אחר להחליט בשבילנו. 

לאספקט של ה Nothingness יש דרכים שונות להתגלות ביקום וזה תלוי במורכבות היקום. ככל שה"כלום" יותר אינטליגנטי ורגיש, הוא משתמש בטעויות שלנו ­ זה בא מהניגוד הטבעי שיש בין מצבי ה beingness and non ­beingness.

בחלק מהסיפור יש אויבים נראים שלקחו את הצד הזה, צדדים שהחליטו לנצל את כח ההרס כדי לקחת יתרון על האחר, אולי דרך שימוש בכח ההרס, והפכו חזקים יותר ושלטו, אבל זו אשליה ­ כי להשתמש בפוטנציאל הזה משמעו בסופו של דבר להוריד את עצמך, להרוס חלקיקים אחרים. אנו נלחמים בעצמנו. יש כוכבים ואוכלוסיות שאימצו פילוסופיות או דת של "כלום". להרוס חיים בכל מקום אשר יהיה. הם עושים זאת לא רק כי הם רוצים להרוס אלא כדי לשרוד, אבל הם הורסים בעצם את עצמם. זה האספקט הנראה של "הכלום" שיכולים ליצר כוחות אפלים שלא מעונינים להתפתח. 

 

המסה הקריטית חשובה. הגענו לשלב חשוב ולכן יש כה הרבה נשמות בגלגול ­ אין זמן לעבור מבחן. על מה המבחן? להתקבל שוב לקונפדרציה העולמית האינטליגנטית.

בחלק מהגלקסיה יש שארית של מה שהייתה אימפריה מבוססת של מודעות. מקום שבו מינים שונים חיים בשלום ביחד. אין מאבק לכבוש כוכבים אחרים. יש עבודה רוחנית מודעת להרחיב ולזרז אפשרות של אבולוציה בכוכבים שנראים אינטליגנטיים, שיש בהם קוים סינכרוניים. שם יש יותר אפשרות לצבור ניסיון, אבולוציה, ערך. המבחן הוא פשוט ­ להדגים אינטליגנציה. כאשר נעבור את המבחן ­ נתקבל. אם לא נעבור אותו אז לא.

במובן הזה אין כלום עבורנו, עלינו להתעורר למודעות שבה אנו הגנן של גן העדן הזה. השומר הטוב ביותר של הבית שאנו שוכרים לזמן מה. הבעלים חוזרים מהחלל ובודקים אם שילמנו שכ"ד ומגלים שעשינו בלגן בבית, הכוכבים לידינו נטושים וללא חיים.

אז אנו חיים ביקום וירטואלי של עצמנו ורוצים לחשוב שהכל נפלא? אפשר, אבל אנו מוכלים במשהו גדול שמודד אותנו. בלתי אפשרי ללכת לבד. אנו חלק ממראה. הזכרון והנתונים לבד לא יכולים להיות שלמים ללא חיבור עם אחרים. ה quest ה שלישי אומר שאין טרנספורמציה בלי אהבה, התמצית והרגש שאנו מוציאים בחיים עם אחרים. לכן קהילה היא בית ספר רוחני מזורז. אנו ניפגש בקהילה בהרבה מראות. 

 

צריך לשחק ברצינות עם אחרים, שבתקווה עושים אותו סוג של מחויבות. כל עוד אנו לא מחוברים לאחרים האבולוציה איטית מדי, אנו מחליטים מה אזור הנוחות ונשארים שם כי אנו עצלנים. לגדול זה משהו שגוזל אנרגיה. האם אפשרי להשתנות באושר? עבור זה אנו עובדים. זו המהפכה שאנו רוצים להביא לחיינו. זה מימד שצריך לכבוש עם אחרים.

עד שמה שאנו מנסים לעשות שם (ב REAL) הוא לא בקשר עם מה שאנו עושים פה (ביקום התופעות)­ אנו לא שלמים. אין רוחניות ללא האחרים. אנו בנויים כך שאנו רואים רק את הפנים של אחרים, לא של עצמנו, יש לזה סיבה, אנו לא קיימים בלי האחרים, אנו יפים כשאנו לומדים על הקשר שלנו לאחר. 

אוואטארים שונים לא הובנו לאורך ההיסטוריה ­ האפליקציה של הלימוד צריכה להמשיך ובדרך אם משנים חתיכות של הלמוד זה עלול להפוך לכלא. אלכימית כדי להרכיב את הראי צריך את כל המרכיבים של המראה. אדם אחד הוא רק בטוי אחד. צריך את כל המרכיבים ויש מספר מסוים באלכימיה, שהוא  163 אלמנטים. בהתאמה לצבעי המראה של ה Divinity שהתפרקה. השברים משקפים רק חלק מהצבעים.

 

163 האלמנטים כוללים 25 ארכיטיפים שהלכו לאיבוד ויש למצוא אותם שוב ביקום התופעות ­ אחד מהם הוא אהבה, חיים עם אחרים. זו בחירה מתמדת, מאמץ מתמיד של ללכת מעבר לגבולות, להישאר צעיר רק אז אפשר לשרוד. אם אני לוקח את הדברים קשה, אני משתגע. 

 

מה טבע האהבה? למה אנו חיים? איך אפשר לאהוב כשאנו בבידוד מאחרים? כח האהבה הוא האפשרות של אחוד, האהבה מאחדת למרות כל ההבדלים. האיחוד הזה הוא לא רק פוליטי, הוא רוחני, זה הכח היחיד שיכול להרכיב את המראה. האש, החום. ככל שהאדם יותר אגואיסטי, האישיות יוצאת ולומדת שצריך להתעמת עם האחרים ולעבור את הגבול הזה. להסתכן. אהבה היא כח אינטליגנטי שהוא ביטוי של ה REAL ביקום התופעות, יש לה חלק ב­REAL ולכן היא אלמנט קסום. היא לא משהו שאפשר למדוד ­ היא משהו שמודד אותנו, את היכולת שלנו להגיב לזה. אנו הם אלו שמחליטים מה המידה שלנו. למשל, אתה יכול להתחיל מלאהוב כלב קטן, לא רק את עצמך. זה בטוי פיזי המשכי שכל הזמן אתה צריך ליצור מחדש ­ את התנאי האלכימי שיכול לשמר את הנוכחות הזו בחיינו. טקס קסום. ליצור אלכימיה של תנאים. 

 

כאשר פאלקו יסד את הקהילה הוא ביקש לחפור מקדש שיהיה לכלל המין האנושי. הוא אפשר לכל אחד להפוך לאמן, למי שרצה. זו צורה של אהבה, כי זה מקדש למין האנושי לא רק לדמנהור. לאיחוד כל העמים. 

זה דורש זמן ברגע הזה, גם אם אין זמן, שבו אנו מנסים לזרז קסמים כדי לאפשר את הצעד הבא ואנו חולקים אתכם את זה,­ ניסיון, רגש, התחלה של תהליך שקורה בחייכם באופן טבעי.

אפשר לראות שכאשר אנו מתעוררים מהשינה אנו לא זוכרים. ה­Quest הוא נקודת התייחסות כדי לזכור, מפה, איתה אפשר לראות איפה אתה. ציור מחדש של היקום. 

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו