לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

אולם המבוך

אולם האלוהיות - המבוך

לפניכם סיכומים מתוך השתלמות שנעשתה עם גזה ואורניתורינקו בישראל 2015. במסגרתה ניסינו לגעת בחיפוש השלישי של האדם, החיפוש אחר האלוהות, במסגרת ההתייחסות לחדרים השונים של מקדש דמנהור, כדרך לבנייה של המקדש הפנימי

 

מהו עם רוחני? אנשים תמיד יפים, זה משהו שחי ביותר ממדים מאשר הפיזי. אנו מעבדה שיכולה להחזיק המשכיות של תודעה ומבחינה רוחנית המוות הוא לא תמיד תוצאה של הפסד של הרוח, נפילה, והוא לא תמיד בצורה שהיא בלתי הפיכה או בלתי ניתנת להצלה. זו טרנספורמציה. מצב זה של מעבר לזיכרון ומודעות גבוהים יותר לא חייב להיות מצב של שיכחה מוחלטת למה אנו פה ומה באנו לעשות? ככל שאדם חי יותר עם חוסר זיכרון זה נובע מחוסר המשכיות רוחנית. אנו מתים

כדי לשכוח את הפרטים המשעממים של חיינו הרבים. אולם יש תמצית או רגש שאפשר להוציא מהגופים השונים שלנו. הגופים הם מיכלים של תמציות שצריך לשלב ולהכיר ולחבר אם רוצים להגיע למטרה של אדם אלוהי וזוהי העבודה האמיתית של האנשים הרוחניים בכוכב הזה ולשמה הם הגיעו לכאן. 

בכדי ליצור זהות אישית יש לפתח קודם את האגו, שבלעדיו אין מאפיינים של אישיות ואין אינטראקציה עם אחרים. מה שאנשים איבדו בהיסטוריה הארוכה של האנושות הוא הזיכרון הזה, המודעות, האפשרות להמשיך את העבודה. להציל את עצמנו מהגבולות שלנו. זה תלוי בתוצאות של מאבק רוחני ממושך ועתיק יומין ­ המאבק של עצמנו עם האגו, כי האגו לוקח שליטה על החלק הרוחני ויוצר חיים מלאי טכנולוגיה אבל חסרי משמעות. יש המון כלים להעביר מידע אבל בלי נשמה, יש חלק שחסר. המטרה היא לחבר את החתיכות ובכך תלויה האפשרות שהתודעה תנצח. נדרש שאנשים שונים בעולם יעבדו על זה כאינדיבידואלים וכקבוצות לפתח עצמם וסביבתם לפי ערכים אלו. העם שלנו (דמנהור) הוא דוגמא למה שכל עם יכול לעשות. המטרה היא לא לעשות מקדש תת קרקעי בישראל.

 

בשנות ה 70 פאלקו בחר בכנסים שעשה ברחבי איטליה אנשים עם מוטיבציה חזק שיכולים לא רק לחקור תיאורטית על ישו ואחרים אלא לחיות את ההרפתקה הזו בחיים שלהם עצמם. הם עזבו עבודה ובאו לחפור בהר ולעשות עבודה שצריך לעשותה. 12 המייסדים של דמנהור לא היו אנשים ממוצעים, הם היו אנשים עם תמצית וזיכרון מוכנים להתעוררות והגיעו בצורות שונות כמו שמגיעים אלינו הדברים ברגע שזה הזמן. ההזדמנות שם. 

 

8 החדרים

פאלקו הורה לפתוח בשלבים את ביה"ס למדיטציה כדי שאנשים יתחילו לחפור בתוך עצמם ולעבוד, להבין את המהות של  8 החדרים השונים, לעשות חלל. זה בגוף של כל אחד מאיתנו וקשור לצ'קרות ­ 8 תמציות או מהויות שקשורות לצבעים ולזמן הזה שבו אנו חיים, שהוא זמן של  שנוי והתחדשות. גם בדרך של לגשת למיסטריות יש חידוש. 

כל הלימודים מסבירים את טבע 8 האנרגיות שהן האנרגיות היצירתיות ביקום. היקום כל הזמן נותן ביטוי ל 8 אספקטים של רוחניות או אלוהים:

החוק הראשון הוא חוק הסינכרוניות ­ זה אחד הצדדים שנמצא מתחת למציאות אבל יש לנו כניסות בתוכנו להתמלא באנרגיות הללו וכך לממש את הפוטנציאל שלנו. אנו אמורים להיות יצירתיים כמו היקום. אנו עשויים בדמות העולם והאל וזה בטבע שלנו לעשות עבודה זו בתוך המימד השני שבו אנו קיימים. כשאנו עושים זאת אנו מרחיבים את המימד הרוחני למקומות אחרים וזה חשוב לנו ולאלוהי. עבודה זו מבוססת על 8 חוקים/אנרגיות. בסוף המסלול נסביר את האספקט ונקדיש לכל פגישה אספקט אחד. 

בפברואר דיברנו על האספקט ה 7 והוא חוק הכאוס. מאגר של אנרגיות יצירתיות שהכל שם אפשרי ­ הרצון ותשומת הלב הם אלו שמייצרים סדר ומשמעת ולמעשה אין אבולוציה בלי מאגר אפשרויות. האפשרויות נראות דואליות עד שלא מגיעים אליהן עם תודעה. כאשר מגיעים עם תודעה זה לא כאוס אלא משהו אחר. עבור מימד זה המפתח הוא רצון. 

כל חוק עובד על מפתח אחר ­ יש לנו 8 מפתחות איתם. היום נעבוד על המפתח ה 3.  הסינכרוניות מתבצעת צעד אחר צעד או דרך מנגנון שבו הכל מתמזג יחד להרמוניה אחת.  אז יש תשובה כפולה ­ כל חוק ביחד עם הסינכרוניות יש לו 2 מצבים של יישום:

1.         אבסולוטי ­ מציאות מוחלטת, מימד מקורי שבו החוקים לגמרי קיימים וטהורים וברמה זו הסינכרוניות היא מיכל של כל האפשרויות בו זמנית ­זה מה שאנו קוראים לו REAL וזה נמצא מחוץ לזמן והמרחב ומחוץ ליקום של התופעות Universe of Forms ­ UOF. זה כמו כדור הצמר שמכיל את כל הצמר. 

2.         יחסי ­ ביקום התופעות הכדור הזה לא עובד לבד. הוא נמצא באינטראקציה עם כאוס ועוד חוקים כך שכל האירועים שיוצאים ונבחרים בסינכרוניות הם מצבעים שונים, חלק transcendent וחלק imminent, חלק נשגבים וחלק ממשמשים ובאים.

אם אנו פה כעת זו סינכרוניות נגזרת, לא מקורית, כי ברמה סובייקטיבית של פרשנות אנו מוגבלים על ידי מצב התודעה. אנו הם אלו שמגבילים את מצב התודעה, יתכן שהיא פתוחה כמו ספר, אבל אנו לא רואים את זה ואנו שופטים את המציאות ומבלבלים את הדברים דרך ציפיות ועוד. 

הסינכרוניות יכולה לשחק עם האשליות שלנו כדי להגיע למטרתה ­ שהיא שימור אנרגיה, שימור של היקום כדי שיהיה מסוגל לייצר עוד ועוד תוצאות עם פחות עלויות ומאמצים. 

היקום נשמר דרך מפגש אנרגיות והן לומדות טוב יותר ויותר ולכן צריך להתפתח כדי להיות חלק מזה. אנו חייבים להתפתח ­ evolve. הסינכרוניות בועטת בנו כשאנו פונים לאבולוציה ­ אי אפשר לברוח רק דרך לחזור לרמה של חיה, לוותר על המתנה של רצון חופשי ולימוד. 

עלינו להרים את התוצאה, התודעה, וזה לא קל בגלל אגו, אשליה, והכל מנסה לשים אותנו בכלוב וצריך לפתוח את הקופסה ­ לכן אנו עובדים עם קופסא ­ ולומדים להבין שיש יקום הרבה יותר גדול.

 

אז החוק או האנרגיה ה 3 מאוד מענין וחשוב ­ LOD law of divinity. זהו אחד מכוחות המשחק. Divinity כחוק הוא הכח שמתרגם מהאלוהי העליון לעכשיו.

האלוהי מתורגם לעכשיו Now וכל הזמן צריך קוד פיבונצ'י שיאפשר שמה שבו זמנית הוא אלוהי בקריסטל אחד עליון הוא גם מחולק להמון נשמות ושהוא יהיה פה בהרמוניה סינכרונית.  הרמוניה זו מנסה לסנכרן זמן, חומר ואנרגיה. אם מכניסים למשחק את הכאוס, זה עוד יותר "טעים".

 ה Divinity יודעת הכל מחוץ לזמן, ב Real, איפה שהכל מושלם, במימד של חוקים נקיים ראשוניים primeval עוד לפני שהחוקים נפגשים.

ביקום הצורות UoF Universe of Forms החוקים ביחד יוצרים את מה שיש פה ועכשיו: הם יוצרים את הכיסאות, השטיח, את האפשרות שלנו להיפגש. הכוחות נפגשים פה ועכשיו ברגע זה. היקום הוא אפקט פיזי ומדעי וגם הרפתקה רוחנית. זה משחק. ה­Divinity משחקת את המשחק הזה עם עצמה והיא תמיד מנצחת. 

 

החלק הנשי חשוב שיתעורר בזמננו ­ כי הגבר חסר בלי החלק הזה. הטרנספורמציה להמציא, לתת חיים לאדם חדש. אנו כרגע קיימים בלי חצי מאיתנו, בלתי שלמים, כי אתם יודעים שבכל אחד יש חלק נקבי. זה החלק שצריך להיות מעורר, החלק האלוהי של התודעה שלנו, החלק הנקבי, האלה goddess על כל שמותיה. גם ביהדות יש את השכינה.

בנצרות קראו לזה "רוח הקודש" כי הם מחקו את הצד הנשי מהמשוואה ובנו מודל שניסה להוריד את הנשי ­ אבל זה לא עובד. במהלך הדורות היה מעבר דרך כל הצורות של זכר­נקבה וחוק הפולריות. 

Individual­ community, עלינו להיות ערים לכך שיש לנו את הכל וצריך להזין את זה ­ זכרי ונקבי, ועוד דבר חשוב ­ השנוי של זכרי לנקבי ונקבי לזכרי. עד שלא נבין את האלכימיה של הטרנסמוטציה הזו אנו מופרדים, משתמשים בחצי מהמוח שלנו. 

 אז החוק השלישי שעליו נדבר ביומיים האלה הוא חוק האלוהות law of divinity שהוא מדיום או קוד שמתרגם את האחדות של העליון לריבוי של זמן וצורות ולצרוף מחדש עם דגש מסוים שהוא ההוכחה לכוחות האלו ­ זו העדות של אלוהים. מה שצריך הוא לא הלשון ­ צריך לבוא במגע עם התמציות או המהויות essences ולנקות את המעבדה ולעשות ניסוי מבוקר.

קשה לעבוד במעבדה כשהכל מעורבב ומלוכלך ואין שמות על המיכלים. אני חושב שזה Divinity ולמעשה זה Sinchronicity. אי אפשר לעבוד כך. 

 

צריך למצוא איך 8 הכוחות או החוקים הללו קשורים לרגשות שלנו.

אם נרצה השכלה יותר מלאה ­ נוכל להשלים את זה, אך לא בהתנסות הנוכחית שאמורה להיות פרקטית.  

מדובר בכלים קסומים ­ החוויה מכילה את כל הכלים הקסומים ואמורה להפוך את הניסיון הזה לחי מהפרספקטיבה הטכנית: ­ זיכרון של החוקים האלכימיים

­ דרך פשוטה להכין ולהבין מעבדה. יש לכם בגוף מקדש וזו מעבדה. 

הגוף שלכם יכול להפיק מיליוני חומרים שמיוצרים באקראי, כי הגוף יודע מה צריך, אבל זה מזוהם בהרגלים רבים ומוזן ברעל. 

למשל, למה יש מחלות? מהי מחלה? יש שבטים באפריקה שבהם אין מחלות בכלל, הם בטוהר מוחלט. הגוף שם לא יודע מה זו מחלה, הם מרפאים עצמם כל הזמן. 

הפרה של הידע היא פרה גדולה. כשהיא מעירה וגורמת לסקרנות זה טוב, צריך לטעום מה שאפשר ולהוציא את זה כי רק כשזה מודע נוכל להשתמש בזה. כשאוכלים הכל יחד זה קשה לעכל, צריך לישון ולהתאושש. 

הקורס הזה הוא ייצור מעבדה ובעזרת גאזה נתרגל את האלכימיה של ליצור בעצמנו מעבדה במישורים העדינים. האנרגיה תיוצר דרך החיבור למקדשים.

 אז יש לנו 8 מיכלים של 8 אנרגיות שמתכתבות עם 8 חדרים במקדש. 

בסמינר הזה נתמקד על חדר אחד והטכנולוגיה הסלפית תביא לפה את טביעת הרגל של החדר מהמקדש.  

אתם תתקשרו פיזית ורוחנית עם החדר במקדש דרך ספירלה שניצור פה דרך חבל קסום שקשור לספירלות חיות בדמנהור ודרך סלפיקה. 

ה­Divinity הוא משהו שמלמד אותנו על האלוהי, הוא קיים מעצמו במציאות האבסולוטית Real ומייצר את עצמו. והוא קיים גם במציאות לא מושלמת ­ כמו זו שלנו. 

 

המציאות האבסולוטית כל הזמן קיימת אבל במימד אחר של זמן ומרחב. הכל שם הוא אחד. כדי להשתתף בזמן ומרחב שהם לא אחד אלא הרבה, ה Divinity צריכה להתפצל להמון חלקיקים שנכנסים ומשנים את היקום שלנו. היא חיבת לשחק תוך התחשבות בחוקים, לוותר על היותה כל­יכולה ולשחק במקום שהוא מפוצל.

המטרה שלה היא לקחת את הבוץ מפה ולהעביר אותו טרנספורמציה למשהו מודע ואלוהי. 

המטרה שלה היא לבנות מחדש את תמצית הכח דרך בניה מחודשת של הרמוניה, בניה מחדש של המראה. 

אז מה הצורך שמביא משהו אלוהי ושלם לפעול בעולם מפוצל? הסקרנות. 

ה­Divinity עדיין לא מכירה את המימד הזה עד שהוא לא חלק ממנה. כדי להכניס את המימד הזה למימד שלה המטרה שלה היא שהנשמות, שהן חלק מהמשחק, יעשו את ההבדל. הנשמות הן תוצאות ההשלכה של ה­Divinity וההופעה שלה ביקום התופעות/הצורות. 

כדי ש Divinity תיכנס ליקום היא צריכה לעבור פיצול למספר וכמות של חתיכות מראה בזמן מסוים. היקום יכול להכיל X נשמות, זה אלגוריתם שמחזיק בתוכו איזון מסוים. חוקים אחרים קובעים איך התוכנית האלוהית תעבוד אבל התוכנית החדשה לא ידועה ל­ Divinity כי יש פה רדוקציה (הפחתה) של ידע, זיכרון, ועוד.

הנשמה שלי ושלך, למרות שיש בה חלקים נצחיים, יש לה גישה מוגבלת לאבסולוטי Real והיכולת ליישם את האלוהי ביקום של הצורות UOF Universe of Forms הינה מוגבלת. 

האינדיבידואליות והמיוחדות שאנו רואים הם חלק מהאחדות הזו. הרצון החופשי מאפשר לנו לבחור כי בחלק מעצמנו אנו אלוהיים. 

אנו Divinity שעבר חלוקה, אשר מנסה לשמר חלק מהזכויות המיוחדות שלנו כי יש לנו אפשרות להרחיב את הזיכרון ולקבל חתיכות נוספות שנמצאות ­ איפה? אצל האחרים.

אז מסגרת הספור היא ש Divinity הוא חלק מחוקי היקום והוא מקור כל הנשמות, האנשים, החיות, הצמחים, רוחות הטבע, האדמה, המלאכים. זיכרו שהאנשים הם אלו שיצרו את האלוהויות. לאלוהות של המין האנושי נקרא  DOHK Divinity of Human Kind. 

את המיתוס של המראה אני מציע לקחת כאפשרות, ככלי להבין תופעות.

אתם יודעים ש Divinity היא רק כח אחד והיא משחקת במקום לא ידוע לה כאשר המימד של היקום של הצורות לא ידוע לה ויש עוד כוחות/חוקים שפועלים ­ כאוס, סינכרוניות וכו'. 

יש גם מקום אחר שבו היקום לא קיים, שנקרא לו Nothingness.

ה Divinity מוכלת ב Real אולם היא לא האלוהים הגדול, כי האלוהים הגדול מכיל גם את הכלום Nothingness. 

 אלה: אז מה מטרת ה Divinity בתוכי? האם לעשות טרנספורמציה כך שלאחר מותי אני חוזרת אליה שונה? 

תשובה: האתגר שלה הוא הניסיון לאסוף את כל התוצאות ויחד עם זה לכבד את חוק החיסכון, לא לבזבז. בזבוז הוא החטא היחיד ­ תזכרו. אז היקום חכם כי החוקים אינטליגנטיים, הם באים מהמוחלט Real. 

ה­Divinity היא חכמה, יש לה כוחות אינטליגנטיים אבל היא משחקת עם משהו מסוכן, עם ה Nothingness ­ הכלום, זה אתגר מתמיד. כדי שמשהו ישרוד וילך בכיוון שאנו רוצים אני צריך להיות יותר חכם מחוק האנטרופיה. 

ה­Divinity בטוחה אבל היא לא יכולה להיות לגמרי בטוחה כי יש אלמנט בלתי צפוי שמגיעה מהעימות עם מימד שאיננו קיים, ההכחשה של כל דבר, Nothingness, הכלום שמנסה להחזיר את היקום לכלום. זה לא משהו שהוא רע מוסרית.  

האם אני אינסופי או מתכלה? היקום גדל ומתפתח במודעות לאט לאט אולם יש באמת שנוי גדול ומדרגות של התפתחות. עד רמה מסוימת עובד חוק מסוים וכשאני עובר למימד אחר יש עוד כוחות ועוד חוקים כי ה "כלום" לומד מהטעויות שלנו. גם האלוהות Divinity  מנסה ללמוד. הרצון החופשי ממשיך את המשחק. 

למה האדם יצר את הדת? זו מדיניות שאמורה להבטיח שהחיים האלו לא יאבדו. זה מגיע מהתוכנית של ה Divinity לשמר את המודעות, זכור. 

הדת נהיתה מוטעית בזמן הזה ומשמשת לשלוט ברוחניות של האדם, לשלוט על החופש הרוחני שהוא הזכות המיוחדת הראשונה של האלוהות Divinity. אנו לא יודעים למה זה קרה.  

הנוכחות או הוייה beingness הוא ההמחשה של הקסם מסוג divination של החומר. לעשות טרנספורמציה של היקום של הצורות לתודעה האלוהית, לDivinity עצמה.

עלינו להישמר לא לבלבל בין האלוהות Divinity לכלום Nothingness.

ביטוי לדוגמא של הבלבול הזה הוא "רק אני רואה"...לא. כולם הם בטוי של אותה נשמה. אם אתה מכה אני עדיין רעב. עלינו ללמוד לשחק עם החוקים וכרגע אנו מאוד קרובים לרגע או לנקודה הקריטית שבה הנסיונות יובילו למשהו חדש או לחזרה על הטעות שבעקבותיה נמחקה אטלנטיס והכלום ניצח ­ nothingness prevailed. 

המטרות של ה­Divinity הן רבות.

להרכיב את המראה ­ החלקיקים צריכים ללמוד מהריבוי וללמוד לנהל כאוס. 

הכאוס נוצר אחרי שחושבים שהאחרים נפרדים ושאנו צודקים והאחרים טועים ­ זה חלק ממאבק גדול יותר בין הוייה וכלום ­ beingness and nothingness. 

לפעמים אנו נוטים לצד הזה או השני אבל חוזרים על ההחלטה מהלב של מה אנו רוצים לבנות מהמשחק הזה שהוא אשליה. לבנות מציאות או לשכב בנחת בלי לעשות דבר? 

עלינו לנקות את חתיכות המראה ולהרכיב ולחבר את המראה לתודעה חדשה שתשלח אות/סימן למראה המקורית כאשר אנו משנים פה ושם את הסיגנל ­ יש רמות שונות של החיבור מחדש של המראה. זה המיתוס של האלוהות הראשונית של המין האנושי ­ primeval divinity of human kind PDHK 

חשוב שהמסע הזה יהיה יפה ובעל משמעות ­ זוהי רוחניות, לתת משמעות לדברים. 

 

אחרי ארוחת הצהרים ­ עבודה עם גאזה

גאזה: אנו מעבדה אלכימית מושלמת ויש לנו הכל בתוכנו, כל מה שאנו צריכים הוא לשים את הדברים בסדר הנכון כדי שנוכל לעבוד עם המעבדה שהיא הגוף שלנו. 

היום נלמד ליצור מרכיב אלכימי ראשון ­ אנו יכולים לרכז או לזקק בתוכנו 1.2 מליון חומרים!  אנו נוכל לעבוד עם החומרים שנפיק. 

אנו צריכים להוציא משהו extract כדי לעבוד איתו. 

הדבר הראשון שנזדקק לו הוא אביק (כלי אלכימי לזיקוק ­ אתנול). עלינו ליצור פיה ממנה נוכל לשפוך את החומר.

עלינו ליצור מיכל להחזיק את החומר ואז את האפשרות להוציא אותו מתוכנו.  המיכל ישמש לערבב חומרים ולהגיד מילות קסם וליצור משהו חדש.  המיכל ירכז את הפוטנציאל ויחזק את הרגישות שלנו, ירחיב אותה. 

ציור של אדם בתוך אביק עם פייה, 2 סמלים ליד זה ­ ניצור בועה. הגוף יהיה בפנים. עם הדמיון ניצור פייה למיכל. פעם בשבוע תוכלו לחזק את זה. 

אורניתורינקו ­ זה כלי לעבודה אישית, אם אתם רוצים להפוך לאלכימאים של עצמכם. נטען אתכם. איך תהפכו לאלכימיסטיים בלי להתאמן? נדרשת המשכיות בעבודה. 

זה מאפשר לי לא רק לדמיין אלא גם לעשות את זה. המיכל יהיה מוכן ומופעל לעבודה ­ הדחיסות שלו לעבודה תלויה בבחירה שלכם. להיות מתמידים במחקר או לעשות משהו אחר. 

זוהי אקטיבציה, פאלקו אמר שהוא פותח את זה לכל אחד. מידע זה שמור במקור רק לקוסמים שבילו חייהם מסורים לחוכמה. אז איך זה שאנו נותנים את זה לכל אחד? כי אין זמן. מי  שיעשה את העבודה ­ יעשה אותה. זו שאלה של בחירה אישית. אני מבקש מכם לראות בזה מתנה, העברה transmission, זה חשוב! אתם תעשו מה שתרצו. לא משנה מה הסיבה בגללה אתם פה, בין אם אתם רוצים להיות יותר יפים, רוחניים, זו הסיבה שלכם, שאלה שלכם עם עצמכם. אנו לא כמעט לא רוצים לדעת על זה, זה עניין אתי. 

אז האפשרות ניתנת לכל אחד ­ פאלקו נתן כח ויידע לאנשים באופן מסוים, לכל אחד משהו שונה לגמרי, הוא כיבד את זה שבכל אחד יש איחוד שונה של כוחות. השאלה הולכת מעבר לעצמכם, עירור של כח. הכח הוא בשאלה לא בתשובה. המוטיבציה של המחקר שלכם היא זו שמביאה לידי בטוי את הכח.  ל מ ה? 

מה תעשו עם זה ­ יעשה את ההבדל, איך תשתמשו בזה. 

צריך להזכיר שאנו לוקחים כברור מאליו שתגיעו לתוצאה, אבל אם אתם לא שואלים "למה" יהיה הבדל בתשובה אליה תגיעו, היא תהיה שונה. 

אם אנו מתחילים עם שאלה יש שנוי באיך אנו רואים את הדברים. אחר כך השאלה משתנה כל הזמן, בכל סיבוב של הספירלה, למה אנו עובדים?

אנו בונים מיכל, חלל שאנו יודעים איפה הוא כדי שנוכל לעבוד איתו ונוכל להוציא ולהכניס חומרים אליו וממנו. אנו ממצים או מפיקים רגש או חומר, משהו שאנו צריכים או לא צריכים, משחררים או מכניסים שוב.

כדי להרכיב מחדש את המראה צריך לאסוף בצורה טהורה כל צבע שהיה חלק ממנה.

המראה כללה את כל הצבעים וכאשר נשברה ­ הצבעים נשברו גם הם. החלקיקים מכילים צבעים שונים שהם עושר. צריך לחבר את הצבעים כדי להשלים את המראה, אבל צריך להקפיד גם שהחלקים טהורים ושאנו עושים זאת במערכת. עלינו ללמוד איך להפיק את החומרים שבהתחלה לא יהיו טהורים.

כל אחד מאיתנו, גם אם הוא חלקיק או שבריר, מכיל הכל פוטנציאלית ומביא לידי בטוי ספציפי צבע מסוים. טעם מסוים. בושם מסוים. צריך להבין איך להפריד ולעדן את האלמנט זה מהחומרים האחרים ­ ללמוד איך לעדן רגשות, לזהות את החומר. אחרי התרגיל של עיצוב הבקבוק אנו נסביר מה התמצית איתה אנו עובדים בסמינר הזה. 

אז נוכחות או העדר התמצית הזו בגוף פועלת כאשר אנו מתנסים ב­Divinity ואיך אנו מרגישים כשאנו בקשר עם האנרגיה הזו או כשיש חוסר באנרגיה הזו. 

זה ענין פיזי אם יש או אין את החומר הזה, חיובי או שלילי, לא הצהרה מוסרית. כשאנו נוכחים שאין את החומר הזה אפשר למלא אותו כי אנו נוכחים שזה חסר. 

אי אפשר לאסוף בתוך עצמנו תמציות חיוביות, אפשר לייצר אך לא לשמור. אנו מחפשים ליצור תמציות חיוביות. 

 ננשום דרך האף פנימה,  נעצור, ננשוף דרך הפה,  נחזור על כך 3 פעמים. כל פעם המיכל שלנו יהיה יותר מוצק. אנו עושים הרחבה של אנרגיה שהופכת למיכל. חשוב שתרגישו כמה הוא מוצק ­ שאפשר ממש לגעת בו. 

 הכנה היא החלק הכי חשוב באופרציה. 

צריך שהמיכל, המידות, הצבע, והטעם יהיו מדויקים. הטעם חשוב. תתרגלו את הלשון כדי שתתמקדו על חוש הטעם. יותר מודעות כדי להכיר כמה וריאציות יש לטעם. אתם תופתעו לגלות כמה אספקטים יש לנושא הטעם.  החוש החיצוני של הטעם קשור מאוד לאנרגיה של חוק האלוהות Divinity. 

איך לרוב אנו מתקשרים עם המציאות? עם החושים החיצוניים למרות שהם אינם היחידים. יש חושים פנימיים ויש כאלו שהם באמצע. 

החושים החיצוניים קשורים לצורה פיזית ונותנים קואורדינטות איפה אנחנו. לכל חוק יש חוש שמקושר אליו ודרך דלתות החושים נכנסים הנתונים. 

הראיה היא משהו אחד, השמיעה משהו אחר, והטעם משהו אחרי לגמרי של הנתונים שאנו מקבלים. 

אנו מציגים דרך הגוף שלנו את מה שאנו נושמים, מריחים, נוגעים, נושמים, טועמים ועוד. אנו מרכיבים בתוכנו חומרים שונים. אנו אוספים נתונים והם הופכים לרגשות שונים. 

בסוף יש את מה שאנו אוכלים ­ לא רק הפרי הפיזי אלא הרגש, המודעות, האחדות של מה שאנו לוקחים פנימה שהופך לחלק מאיתנו ויש חליפין. תהליך התזונה הכרחי ומגיע מהאקוסיסטם הרוחני. יש לנו תפקיד שקשור למיקום שלנו בעולם. אפשר להשוות את זה לשרשרת מזון גדולה. מה ששונה משרשרת המזון הרגילה הוא שטבע המזון נהיה יותר ויותר לא פיזי, אנרגטי, רוחני, כל עוד אנו זזים דרך השרשרת מעולם החומר לעולם הרוח. 

יש תהליך בכיוון של להביא את כל האטומים של החומר להכיל מקסימום נתונים/מודעות, כאשר מקסימום רמת המודעות היא משהו אלוהי. Divinity הוא מקסימום כמות של תודעה, קולט הכל. היצורים הם החושים דרכם האלוהות Divinity קולטת את העולם הזה שאליו היא לא יכולה להיכנס בבת אחת. היא יכולה להיכנס בהרבה הרבה חתיכות, מחולקת לכל חלקי המראה שמנהלים את המשחק. 

טבע המזון משנה את המשחק, מה ובעיקר איך אוכלים. הגישה או הצורה שבה אנו חושבים ­ כדי שזה יהיה תזונה רוחנית.  

בסמינר נתמקד בכך שאנו כל הזמן מיצרים בתוכנו משהו דרך התהליך שבו אנו לוקחים פנימה מה שבחוץ: כמות מידע עם איכויות שונות, אשר קשורות לא רק לחושים שקולטים אלא גוף שהוא מעבר לפיזי, אשר מכיל ועושה טרנספורמציה לאינפורמציה הזו. 

אנו מכונית סופר יפה וכדי שתעבוד במלואה נדרשים 8 דלקים שונים, אתנולים, מיכלים אשר מחוברים לחושים החיצוניים ולאיברים הפנימיים ובאנליזה מורחבת ­ להתנהגות שלנו. מה שאנו עושים מייצר או לא מייצר את המילוי מחדש של המיכלים. יש פעולה שממלאה או מרוקנת אותנו. ממה שאנו נותנים יש משהו שחוזר. המאגרים מיצרים משוב רוחני של איך אנו מרגישים. יש רמת בריאות שהיא רק פיזית. אחר כך רמה אנרגטית ואחר כך רוחנית.  

ישנה הרמוניה בין 3 הגופים. לשמר תודעה בגוף שהוא לא מוכן יוצר כאב.  אי אפשר לאסוף סבל כי זה לא באמת קיים. זה חוסר של משהו. 

אי אפשר ללכת לאלוהות Divinity עם תיק מלא בכלום, זה צריך להיות מלא משמעות, אושר לדברים. 

רוחניות משמעה לתת משמעות לדברים ­ לאושר של להיות פה ולהרפתקנות של משהו אלוהי שעושה פה ניסוי פיזי. שנוי פרספקטיבה. לא להתעלם מהמדרגות אבל לא לחזור על משהו ­ החטא של הבזבוז והשעמום.

 .

כאשר אנו בסבל אנו נקרא לישויות רוחניות מסוימות בלבד. יש עולם שלם לרגשות חיוביים וזה העולם שאנו רוצים לפנות אליו, לאכלס מחדש, לאכלס עולם מחדש עם אנזימים אלו. זה קשור לא רק למה אנו אוכלים אלא גם לאיך ומה אנו חושבים וכמה אנו חולמים? כשאנו מבינים שכדי לשנות טעם, שזה חשוב בימים אלו, עם האוכל שתאכלו 

עלינו לתרגל את חוש הטעם ולהבין כמה רגש עדין אנו לוקחים עם התזונה, כדי להוציא מאיתנו צורות רגש אחרות.  האלכימיה הזו עובדת כדי להפוך כל אחד מאיתנו לאלכמיסט, אומן של החיים שלו, the art of all arts כי הכל יוצא מזה, הערך המוסף של הבלתי נראה. 

אז מה הופך תמונה ליצירת מופת? האלכימיה שמוזנת בתהליך הזה. אנשים שיש להם ­ האוביקט נהיה. היקום של הצורות Universe of Forms לא מגיב לחוקים הרגילים. זה לא רק צבע אלא מעשה קסם, הוא יכול לעורר יותר רגש ואנרגיה ממה שרק החלק הפיזי יכול.

האוביקטים שהיו נערצים על אנשים הפכו לחפצי קסם ­ אחרי מאות שנים של מחשבה מכוונת הם נהיו משהו אחר, הוטענו במשהו. 

אנו נלמד את האספקט העדין של העבודה הפיזית, נחקור לנקות את המראה שלנו, לזהות ולזקק עם ענוה, המשכיות, אומץ ­ כל מה שצריך כדי להביא לתוצאה טובה.

יחד עם זה נוסיף אספט של quest כדי להגיע להרמוניה של הרגלים כדי להרגיש את החומר ולזרז את העבודה כי אין זמן. לא לבזבז את חיינו. נמלא את המאגרים בעוד חומרים בנסיון להבין את הטבע ­ חוקים כמו Divinity, Synchronicity, Chaos. 

פלקו הזמין אותנו לגלות את נוסחאות הקסם של האלכימיה של החיים. הרעיון הוא שיש כמה התנהגויות, סודות, בחירות שיכולים לעזור לנו לזרז תהליך זה כדי שיהיה מודע. להפוך את זה למשהו מודע ממשהו שאנו עושים רק בחלום בלילה ­ נשימת הנשמה.  

יש רמות שונות של חלום. החלום יכול להיות נסיון לסדר את הדברים מחדש, הוא יכול להיות נבואה והוא יכול להגיע למימדים אחרים שזה אפשרי רק כשהמאגרים מלאים ­ אוטו פרארי צריך להיות מוזן במרכיבים הנכונים.

אז לפני שנסגור את כל זה נדבר על משחק החיים: להפוך לעם ולא רק לפרטים רוחניים ­ סופר אינדיבידואל ­ מימד אחר של מודעות שעולה על האגו ומתחבר לקולקטיביות בשירות של משהו יותר גבוה שמקדיש עצמו לאנושות ולא רק לעצמו. 

יש נוסחאות איך לנהל גדילה ותהליך אלכימי. הטקסט של ה Quset כולל נוסחאות אלכימיות ונוצר משאלות ותשובות שפאלקו ציין בפברואר 1984. אז היה רגע סינכרוני ­ חלון שמאפשר לעשות משהו עבור האנושות כרגע. 

אם נתפוס את הרגע נצליח,ואם לא ­ אולי לא יהיה עוד. הרגע הוא כעת. חפצים שכבר היו מוטענים הוחזרו מרחבי העולם לדמנהור לזרוע שביל להארה, לקרב אנשים להארה, כעת ולא בעוד 10 גלגולים. בכל ערב היתה מדורה וסיפורים, חידות, Quan. 

הQuest השלישי קשור ל Divinity. דבר פשוט הוא לא בהכרח קל. דברים פשוטים הם לא קלים.

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו