לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

אולם המתכות

אולם המתכות

 

להלן התייחסות למשמעות של אולם המתכות בבניית המקדש הפנימי, מתוך סמינר שהעבירו גזה ואורניתורינקו בישראל אוק 15

 

תרגיל תמצית חומר האהבה

להביא עצמנו לדמות עצמנו במקדשים, אולם המתכות, למה הוא חשוב מאוד? הוא כולל את האפר של פאלקו, מוקדש לזכר אנשי דמנהור, 4 כניסות, כל אחד לאלמנט.

בכניסת האדמה יש סלע במערה בתוך מזבח עם ספירה מזכוכית שמאפשר תקשורת עם הסף. 8 חלונות בתוכם נראה עצמנו בגילאים שונים: תינוקות שנולדו, 

1.         ילדים בני 7

2.         בגרות 14-21

3.         21-35

4.         35-49

5.         40-64

6.         65-79

7.         80 והלאה

זה מעגל המשכי. הסביון הוא סמל בדמנהור והוא גם שם המשפחה של פאלקו. החדר הוא בתוך הגוף, לשם נכנסים.  לסביון יש שלבי פריחה שונים ובשלב האחרון הוא מפזר זרעים. 

הוא נקרא אולם המתכות כי אנו משתמשים במתכות כמדד לדחיסות עידון הניסיונות, הזיכרונות.

צריך להשתמש ב Divinity עבור הזכרונות כי הזיכרונות השונים לא כתובים באותו דיסק וכך אין קשר ביניהם או קשה לנו לשלוף אותם. למשל, הזיכרונות של הילדות בדיסק מסוים. כל דיסק עשוי ממתכת שונה עם משקל ונקודת היתוך שונים.

 

1.         ברזל

2.         עופרת

3.         גופרית

4.         נחושת

5.         כספית

6.         בדיל

7.         כסף

8.         זהב

 

הקלסיפיקציה למתכות נמצאת בהתאמה עם חוקי הכימיה ובנוסף עם תכונות פיזיות וקסומות. 

מתכת חשובה היא מתכת שמוליכה חשמל ומפיקה סינכרוניות. למשל, הסלפיקה היא אומנות אלכימית ליצור מבנים פיזיים שיכולים להביא סינכרוניות למטרות שונות. מתכות שונות יביאו דברים שונים ומשמשים לאיחוד מיקרו ומאקרו קוסמיים. בחורף השמש גומרת מחזור ומתחילה שוב לגדול. בכל חלון של גיל יש הקלטות על דיסק שונה עם חוויות וניסיונות. למשל

הניסיונות של 7 השנים הראשונות הם חושיים. חלומות הם טובים לזכרון ­ הם מדביקים זכרון. הדבק של הזכרון הוא הרגש שהיה שם. אם אין רגש אני לא זוכר דבר. רגש הוא הדבק שמחזיק תמונות. 

לרב התמונות מומסות יחד ועלינו לסדרן מחדש. החשיבות של הסדור מחדש הוא לא כדי לשים בסדר הנכון אלא כדי להוציא את הרגש הנכון על מנת לאפשר עשיה של טרנספורמציה.  איך אתה יודע שכל זה נכון? איך אתה יודע שאתה מאוהב? 

בתוכך אתה מכיל את כל הזיכרונות, טובים ורעים, זה בטוח. אנו שוכחים לעיתים כי הזיכרונות הם בדף אחר של הספר ואי אפשר לגשת לדיסקים ­ לפעמים אנו מצליחים ואז מקבלים מידע אחר. מה שחשוב הוא שאנו מכילים את כל הרגשות שאפיינו את הזכרונות. תמצית הזכרון חתומה בדיסק דרך הרגש. 

אז יש לנו 8 רגשות שהם נק' התייחסות לרגשות טהורים שבאמת ממלאים את הבלון של אישיותינו. 

מהו החומר המסתורי של האהבה? 

הרגש שאנו רוצים לזקק הוא אלמנט טהור ורוחני והוא לא מבחין ביני ובינך ­ איחוד. 

 

ברצפה ובתקרה של אולם המתכות יש סמלים למגבלות וסגולות של המין האנושי. על הרצפה מצויר האויב שלנו ­ שהוא אנו עצמנו. הוא מיוצג דרך 6 תנועות שהן מקור כל הבעיות והאתגרים. בתקרה מצוירות הסגולות­חוזקות של נשמתנו. 

 

המגבלות הם החלקים שאנו לא רוצים לראות ומשאירים אותנו במקום כשאנו לא לוקחים אחריות לעשות שנוי. מתואר על ידי גבר ואישה בפוזיציות דרמטיות. כאשר אנו נותנים להם כח אנו מחלישים עצמנו:

1. פסימיות ­ מחשבות יוצרות וכשאני פסימי אני יוצר אסונות . זוהי אולי ההדגמה המעשית שאנו באמת קוסמים ­ שאנו יוצרים את מחשבותינו.

2. פסיביות ­ ההיפך מפעולה. מוותרים על פעולה כי אנו מפחדים מהכח שלנו או כי אנו עצלנים. כדי להתפתח רוחנית חשוב להילחם בעצלנות כל יום. 

3. אגואיזם ­ נער ערום כבול שקשר עצמו, אנו מגבילים עצמנו.

4. חוסר מודעות ­ אישה יפה נופלת מהשמיים עם עיניים עצומות כאשר יש אש למטה שמכלה. אנו מזינים את הפחד והמגבלות. אנו בוחרים לא להיות מודעים למה שקורה, לא לקחת אחריות. זה לא רק לשחרר זה לבחור לא לראות, בורות רוחנית. מעדיפים לא לתת משמעות לדברים, בוחרים להיות עוורים. 

5. רמאות, צביעות. שקר ­ בחור יפה מחיך ומושיט יד מחזיק סכין מאחורי גבו. זו האפשרות לתת ערך אחר למילה שלנו, שקר, משתמשים במלה ובעצם אומרים את ההיפך, זו הסיבה הראשונה לכך שאנו מנותקים.

6. גאווה 

 

לכל דבר חיובי יכולה להיות גם מגבלה ­ למשל הגזמה באהבה של עצמנו מפרידה אותנו מאחרים. זה קשור לאגו והתוצאה היא 2 צדדים של אותו דבר. כמו שחוסר מודעות מוביל לפסיביות ­ יש יחס גיאומטרי. השילוב של המגבלות הוא מקור החוסר שלמות שאנו פוגשים אצלנו ואצל האחרים. 

כאשר אנו מבחינים בזה אנו מתחילים לשקר. החלטה מודעת לבדל עצמנו מהאמת. 

איך נדע? בלב יש מכניזם שיודע לזהות אמת. אלת האמת לא צריכה מקדש היא חיה בליבך.  6 המגבלות הן המקור של כל הבעיות. 

אני מעדיף להיות אופטימיסט, להדגיש את כל האפשרויות לגדול. האופטימיסטים הם אלו שחוו תוצאות של הטעויות ומתחילים להיות אופטימיסטיים, זה לא להיות טיפש, זה מאמץ מודע כי פעולה יכולה לשנות את המציאות שלנו.  שאלה: נולדת אופטימיסט?

תשובה: החיים מלמדים שיש מצבים שאני לא יכול לשנות, זה לא שאלה של אופי.

עדיף להיות מודע ואלטרואיסט ואז אני מתנהג אחרת. אנו מודדים את עצמנו באתגר הזה. האתגר הזה טמון בהתנגדות של הגלגל לזוז ­ בלי תנועה אין זמן, בלי זמן אין שנוי ואז אין אבולוציה ואין שלמות perfection. השתכללות.

 

אז החיים קורים בין התקרה לרצפה. אנו מנסים לעלות לסגולות ונופלים בהרגלים ובחזרתיות למגבלות. אבל בהתנגדות הזו נוכל לפתח את הרצון כי זו החלטה שלנו איזו דרך לקחת ויש כמובן זמן עד שנעשה את ההבדל עם הבחירה. אנו הם המחליטים ואנו השופט של המשחק הזה עם עצמנו. אנו הגיבור, האויב והשופט. אי אפשר להתלונן לאף אחד. אתה ויחסיך עם האחרים . 

למה בחרנו את החדר הזה של המתכות כמיכל למדיטציה הזו של ה Divinity והאהבה? כי הוא מייצג מיכל זיכרון של האנשים וקשור ל Quest השלישי. 

ההבנה של המקודשות של האחרים קשורה לליצור עם חדש. מהו הדבר שקרה בהיסטוריה של המין האנושי? הגיעו אוואטארים, אנשים שהגיעו עם משימה/פרויקט. את הפרויקט עשו אנשים על כל המגבלות שלהם. 

 

מה המשמעות של להגשים עם רוחני?

יש עקביות של מעברים בין היקום של התופעות universe of forms, לבין הסף threshold, לבין האבסולוטי Real. אם ישנה ישות קולקטיבית שמאחדת פרטים שונים ויש לה יכולת להיות חיה או קימת בו זמנית בכל החלקים הללו ­ הרי שיש אפשרות אפשרות לשמר זיכרון.העם הוא היצור שמתקים ומודע לקיומו באבסולוט, בסף ובעולם הצורות. 

אי אפשר לעשות את זה עם אדם אחד, נדרשים מספר אנשים לצורך כך. כדי לשמר זיכרון של גלגולים צריך להיות מחוברים למיכל. איזה זיכרון לשמר?

שיש פרויקט שמטרתו להתפתח, להיות באבולוציה.

שאנו פה לא רק עבור עצמנו אלא כחלק משברי המראה והפרויקט הוא חיבור החתיכות. כדי לחבר את החתיכות צריך אהבה ­ חומר קסום. אי אפשר לחבר בלי זה…

אהבה היא חומר שאנו מייצרים בחיבור לאחרים. זה יוצר שמחה, אושר, יופי, אומנות וכך אנו מחיים את הרעיון של פרויקט של אבולוציה. לפני שנוכל להפסיק את האלימות שבנו, צריך לזכור שעלינו לגדול במודעות להתחבר לאחרים, כדי לשמר את הכיוון מחיים לחיים. זו בעיה כי באלף השנים האחרונות, בגלל יציאה מאיזון של האקוסיסטמה הרוחנית של הכוכב, איבדנו תקשורת עם יצורים רוחניים ועם עצמנו. 

נכנסנו למלחמה עם עצמנו ונשלטנו על ידי מסורות שבמקור רצו לשמר, היו להם כוונות טובות שהובילו לגיהנום.  אין אבולוציה בלי האחרים, זו הדוגמא היחידה שאני רוצה לחלוק איתכם. זה אחד האתגרים הקשים ביותר למבחן של האנושות מול הועדה ­ עד שלא נבין את הקירבה עם האחרים, כל עוד אנו מרגישים יותר טובים, עליונים ­ אנחנו שוב על הרצפה של אולם המתכות. רק כאשר נלמד נבין שהאחרים יבואו ויעזרו לנו ביצירה מחדש של גן עדן פה ועכשיו. 

 

אז מה יש לנו על התקרה? תיאור המיתוס של ההיסטוריה הדמנהורית. רפרודוקציה של הספור מאטלנטיס.

אירוע שקרה ביום מסוים בשנת 1988 כאשר קבוצה של אנשים בקהילות בנו מזבח ופאלקו אמר כעת תשימו לב כי אני מתנהג כמו אויב. הם הוכרזו כ knight of the rock אבירי המקדש. הם חשבו שהוא מתבדח עד שהוא התחיל לזרוק אבנים שכמעט פצעו אותם והם הבינו שהוא רציני. זה נקרא battle of the stone altar. הם היו צריכים להגן על המזבח בו בערה אש והוא ניסה לכבות את האש. הם היו צריכים להשתמש בגופם או במשהו אחר כדי שהאש תישאר ואם היא היתה נאבדת, זו היתה בעיה לדמנהור. בסופו של אירוע ­ אף אחד לא נפגע. 

אז התמונה בתקרה מתארת  5 אבירים סביב מזבח עם אש. הדברים במעגל החיצוני, הנשים במעגל הפנימי. במעגל הפנימי יש 8 רקדניות, סביבם 5 אבירים. משמרים את הלהבה. אלמנט של משהו חי. האבירים מיצגים כלי נשק שונים וספר שמייצג ידע. 

יידע הוא הנשק הכי חזק אל מול חוסר המודעות והוא נמצא בדיוק מעל חוסר מודעות שמצוירת על הרצפה.

הנשים הן סגולות או ערכים שמשמרים את האש, הענוה, האמנות, התשוקה, היצירה, המשמעות של דברים רוחניים. למעלה האבירים זזים בכיוון ימין, למטה הם זזים שמאלה.  

אז אנו נעשה סיור בגוף שלנו ובמקביל באולם המתכות. תהיה לנו סלפיקה כדי שזה יהיה אמיתי, כמו להיות במקדש. בספירלה נעשה שחזור וחזרה ללידה ולבגרות. 

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו