לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

התעוררות האלה - טיולים לרחבי העולם

ב18.3.17 השתתפתי בטקס התעוררות האלה בדמנהור שהתחיל תהליך של שלושה חודשים אותו ציווה פלקו 33 שנה לפני כן בהיותו על שפת הים בסיציליה, כשהרגיש שהוא מתחבר לכוח זה. הוא הביא אתו חזרה את אנרגיית הגרייל והאלוהות הנשית לדמנהור וגרם למהפכה תרבותית, אמנותית ואנושית שאפשרה את התקדמות הקהילה לשלב החדש שלה, אבל כבר באותו הזמן ידע שיצטרכו לחזור על הפעולות המאגיות שהוא עשה על החוף בשנת 1984 שלושים ושלוש שנים לאחר מכן, כדי לעגן את האנרגיה ולאפשר את המשך פעולתה והתעצמות השפעתה

בשעה 18.00 התאספו כל אנשי ונשי הקהילה במקדש הפתוח. הטקס החל בריקוד מקודש מסביב לאש על הבמה, מלווה בקולות של ים ותקיעה בקונכייה, וקריאת קטעים בשפה הקדושה.

לאחר מכן עברו כולם דרך אזור מעגלי האבנים שבו צוירו על הדשא בעזרת חלוקי ים, אותם נוסחאות שפלקו כתב על החוף בזמן עוררות האלה. זה היה מעבר של מוות ולידה חדשה.

הטקס הסתיים במעגל שבו כולם מחזיקים נרות בידם ומרימים אותם כלפי השמיים. אחד התפקידים של האלה הוא לעורר את האור הפנימי בתוכנו, זה שמנחה אותנו בצורה אינטואיטיבית ומסומל על ידי הנר, מסיבה זו בחדר המים שבמקדש, הדומה לרחם וקשור לעיקרון הנשי, ישנה אש תמיד מאחורי המזבח (לקריאה לחצו – לחדר המים)

 

ב18.6.17 הייתי נוכח בטקס סיום פעולת ההתקשרות לאלוהות הנשית שהתרחש בדמנהור בזמן השקיעה. מיד לאחר טקסים הקשורים ליום הארוך בשנה:

הקהילה כולה התאספה בספירלת האבנים הגדולה שבו החלה הפעולה המאגית של חיבור לכוח הנשי (בסתת). במרכזה הוכנה מדורת עצים המתנשאת אל על bon fire. מסביב היו ציורים של פלקו ובדים עליהם הנוסחאות ששורטטו על החוף שלושים ושלוש שנה לפני כן. 

שלושה חודשים בדיוק לפני כן ובאותו הזמן התאספו במקום כל אנשי הקהילה אוחזים בידם נר קטן, והניפו את כולם יחדיו כלפי השמיים. כיום הייתה זו מדורה ענקית אחת גדולה. שלושת המנהיגים – חכמים, הדליקו נרות ופנו אל שולחן קטן ועליו פסל מיניאטורי של פלקו שנכח במקום בצורה אנרגטית וחזקה. הרקדניות רקדו לצלילי מקהלת נשים רכה בתנועות המזכירות את גלי הים. הקהל עמד מסביב בדממה.

מנהל הטקס – אורנגו שהוא אחד מהשלישייה השנייה, כוהן השומר על כוח הגרייל, ניגש למדורה ושפך עליה נוזל אלכימי לא מזוהה. שלושת החכמים הדליקו את האש שעלתה בלהבות גדולות לשמיים, הלהבות רקדו,נעו, השתלחו, מספרות סיפור על ארצות רחוקות, עולמות מופלאים והדרך להארה, למי שרצה לשמוע ולראות.

אפשר היה לחוש איך התהליך הנשי שהתחיל באור פנימי קטן, מאפשר לאורות הקטנים של כל אחד להיהפך לאש גדולה משותפת בתהליך פלאי שכל מה שהיה צריך בשבילו זה מעט סבלנות וזמן, בכדי שמה שצריך לקרות יקרה, בכדי שתתאפשר ההבשלה. האלה התעוררה.

 

בסתת מתעוררת – יומן אישי

לפני כמה ימים 18.3.2017 ירדתי למקדש בדמנהור כהרגלי מזה שנים רבות, אלא שהפעם הביקור היה מאד לא רגיל. כבר בחדר הראשון (האדמה) תפש את תשומת ליבי ציור של חוף שלא שמתי לב אליו לפני כן, לשאלתי נאמר לי שזה חוף בחצי האי גרגרנו – הדורבן של המגף האיטלקי, המפרץ נראה מוכר ואיכשהו נזכרתי שביקרתי בו כמה חודשים לפני כן בחיפוש אחר קוו אנרגיה ומרכזי חניכה עתיקים הקשורים למסורת הנבואה הנשית - סיבליה. זה היה צירוף מקרים מרתק, אלא שהתעלומה רק הלכה והעמיקה. כשעלינו לחדר המתכות והבחנתי שוב באותו חוף באחד החלונות. התברר לי שזה אחד המקומות שבו פלקו עורר את האלוהות הנשית 

דמנהור נוסדה ב1977 בעמק הוולצוסלה שלרגלי האלפים, ההיווסדות שלה קשורה בעירור עיקרון האור, אלוהות הורוס. הדמנהורים מאמינים בקיומם של כוחות אלוהים העוזרים לבני אדם, אלא שאלו היו רדומים במאות שנים האחרונות ומכאן המצב הגרוע של האנושות, הדרך לצאת ממנו הוא עירור הכוחות האלוהים והראשון שביניהם היה הורוס, המסמל תרבות שמש גבוהה והתפתחות השלב הבא באבולוציה של האדם (הראש). 

העיקרון הורוס נולד מחדש דרך הקמת בית הספר הרוחני על שם הורוס בטורינו, בניית הקהילה וחפירת המקדש התת קרקעי. אלא שבשנת 1984 פלקו עזב את דמנהור ויצא למסע של כמה חודשים ברחבי איטליה, אוסף בדרכו חבורה של אנשים צעירים, ונוסע איתם לחופי הים של סיציליה וחצי האי גרגרנו, ושם בעזרת פעולות מאגיות הצליח לעורר, לקרוא, מהים את האלוהות הנשית, העיקרון הנקבי, ששם הקוד שניתן לה הוא בסתת - סחמת (שמות של אלות מצריות) וכאן מתחיל הסיפור שלנו

 

העיקרון הנשי קשור ליכול האמפטיה, חמלה, התעוררות כוחות היצירה, תיאטרון, מחול ומוזיקה, הקליטה האינטואיטיבית והפעלת האונה הימנית של המוח, רגשות, ותבונה של הלב. האלה בסתת מופיעה לרוב בדמות חתולה מקסימה, והיא בת הזוג האידיאלית של הורוס, אלא שיש לה גם פן אחר, אם מרגיזים אותה בדרך של אי שמירת הסטנדרטים, התנהגות לא הולמת, וירידה לשפלי מדרגה, היא הופכת ללביאה זועמת המגינה על ממלכתה הפוגעת בכל מה ומי שעומד בדרכה, הו אז היא נקראת סמחת, ובמיתולוגיה המצרית היא העין הימנית של רע. 
הדואליות של בסתת סחמת היא חיים ומוות, העיקרון המוליד וההורס.

 

הרומן שלי עם בסתת סמחת הוא ארוך ונפרש על פני יבשות. זה התחיל בחוויה שקרתה במהלך בביקור במקדש כרנך במצרים, המקדש הגדול בעולם העתיק, משהו משך אותי לחדר צדדי ושם נעמדתי מולה כשאור נופל על פניה מפתח נסתר בתקרה, מחייה אותה לרגע מפחיד אחד ומהפנט בו זמנית. (לחצו לקריאה - מקדשי כרנך)

אחר כך נתקלתי בה בבולגריה, הבת של השליט הקומוניסטי לודלמילה זיקובה התעניינה בנושאים רוחניים, ביחד עם חבריה הם חיפשו תרבויות קדומות ואת מוצא האדם באזורים שליד הים השחור ובמיוחד בהרי הסטרנדגה המסתוריים בדרום מזרח בולגריה (לחצו לקריאה - הרי הסטרנדגה) . באחד המקומות היא גילתה פרצוף של האלה בסתת חצוב בסלע, המתקשרת נביאה העיוורת המפורסמת וונגה אמרה לה שנסיכה מצריה הגיע למקום והיא זו שחרתה את הפנים על הסלע, ובנוסף לכך החביאה תיבה שרק אדם טהור יוכל למצוא אותה ומה שיתגלה ישנה את תפישת העולם שלנו.

אלא שלודמילה לא מצאה את תיבת האוצרות, וזה בדיוק מה שמצאו פלקו וחבריו דרך עוררות האלה וההתחברות אליה. האוצרות היו בתוכם. הם חזרו לדמנהור, החלו לעבוד על היער הקדוש והמשך בנייה אינטנסיבית של המקדש, ייסדו קהילות נוספות לזו שהייתה קיימת בדמיל, המורכבות מהאנשים החדשים שהצטרפו למסע, וייסדו את משחק החיים, הרגל השלישית שעליה עומדת המבנה של הקהילה (שני האחרים הם: בית הספר הרוחני והניסיון החברתי). 

לאלוהות הנשית יש הרבה שמות, היא מתקשרת עם דמטר אלת האדמה מצד אחד ואפרודיטה, הלא היא וונוס, שנולדה מקצף הגלים, באה מהים, מהצד השני. פלקו הצליח לקרוא לה מתוך הים ולהכיל אותה במסגרת הפעילות בדמנהור. ההתקשרות הביאה לפרץ של יצירה, יוזמה והתחדשות, היפטרות מהישן וההרגלים המעכבים, שמחה וגדילה. זה נעשה בעזרת כתיבת נוסחאות קסם על החול וטקסים. בזמן שזה קרה הוא הסביר למאמינים שבעוד שלושים ושלוש שנה, בתאריך זה בדיוק, האלה תגיע להתעוררות מלאה, והם צריכים ללוות ולעזור לה בתהליך זה.

 

בשנים האחרונות אני חוקר וכותב על נושא הסיבליות, נבואה נשית בימי הקדם (לחצו לקריאה - סיבליה), במסגרת זו נסעתי למקום הנביאה בקומאי שבאיטליה, מתברר שלפני התרבות הגברית המדכאת של הרומאים היה ברחבי איטליה פולחן אלה בחורשות ותרבות נשית מטריאלית, שעקבות ממנה נותרו גם לאחר עליית אלי המלחמה.

תרבות זו שרדה את האימפריה הרומית ושרידים ממנו הופיעו בימי הביניים בצורה של מכשפות מנבאות מצד אחד ואמונה בכוחה של מרים מצד שני. 

במהלך הטיול הגענו לחצי האי גרגרנו. משהו משך אותי לחוף המופיע בתמונות שבמקדש בעוצמה רבה. הסיפור שסיפרתי לעצמי הוא שאני עוקב אחר קו האנרגיה של המלאך מיכאל המחבר את הכרמל, חצי האי גרגרנו ודמנהור. אלא שהחוק הראשון של המציאות הלא נראית, זו ששולטת על חיינו, הוא חוק צירופי המקרים – סינכרוניות. זה היה צירוף מקרים מוצלח שהביא אותי לדמנהור בפעם הראשונה לפני יותר מ15 שנה, וצירוף מקרים נוסף שגרם לי להיות במקומות הקשורים להיסטוריה של דמנהור והאלוהות הנשית בגרגרנו.

 

נ.ב העיקרון האלוהי השלישי שעורר לחיים חדשים ומתאימים לזמן הזה בדמנהור, הוא פאן – עיקרון התנועה של הטבע, בעל אופי גברי, הקשור ליער המקודש. השלישייה הורוס – בסתת – פאן, היא שלישיית האלים החדשים העוזרים להתפתחות האפשרית של האדם באלף השלישי. לקריאה על השלישייה – לחצו כאן

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו