לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

פרפרזה של שם - טיולים לרחבי העולם

ספר זה ייתכן שהוא מבוסס על מקור גנוסטי קדום ואולי ממקור איראני, כפי שטוען doresse . מדובר בו על שלושה סוגים של אנשים, כאלו עם רוח, כאלו עם נפש – הנוצרים וכאלו הקשורים לחומר בלבד. זה הראשון מהקודקס השביעי. אפוקליפטי, העליה של שם למרום הבריאה , החזרה שלו לאדמה, מתגלה על ידי דרדקיאס – הבן של האור הנצחי. קודמוגוניה ואנתרופולוגיה. ההיסטוריה של הישועה המתרכזת במבול, הרס סדום, הטבילה של המשיח, והעליה בזמן הצליבה. לשם יש משימה על פני האדמה.

 

ליקום יש שלוש עקרונות. למעלה האור הנצחי הקרוי הוד, שזה מלא מחשבה עם האזנה ומילה, למטה חושך, עיקרון זכרי רוח על המים, שברשותו המיינד – נאוס עטוף באש חסרת מנוחה, ובין שניהם הרוח, אור שקט וצנוע. ההוד רוצה לשחרר את המיינד וזה מביא להפרת האיזון ביקום. האור גורם למים להיפרד והחושך עולה עם עינו – המיינד, הרוח מגלה עצמה לחושך ומאבדת חלק מאורה למיינד. האור מגלה עצמו דרך דרדקיאס בצורת רוח ומתחיל את תהליך הגאולה של המיינד והעליה של אור הרוח. המושיע גורם ליצירת יקום ממים, ורחם ענק שנקרא טבע. האש ללא מנוחה הולכת לרחם, החושך מזדווג עם הרחם והמיינד יוצא ממנו, הטבע מתחלק לארבעה עננים הנקראים המנון, קוריאון, כוח ומים, המיינד מתחבר עם הרוח ברחם ומשאו גורם להשתאות ברוח. כוח ההשתאות משנה את משא המיינד כך שלבוש באור הרוח הוא עולה לענן הכוח שנקרא האמצע, ההשתאות עצמה נצמדת לענן ההמנון.

 

הרוח מבקשת מהאור הנצחי לרחם על אורה, המושיע מופיע במערבולת לפזר את העננים, הם מתחלקים והמיינד לובש צורה, דרדקיאס לובש לבוש אוניברסלי של אור ומקדם את עליית האור מענן המים, כשהרוח מודה לאור הנצחי ההשתאות שלו יוצרת מחשבה, את העיקרון של גזע שם , הפנאומטיקס. )רוחניים).
המושיע מביא את שלמות האור לשלושת העננים של המנון, שקט – קוריון והאמצע, האור שנשאר באמצע מתאחד עם המיינד לאחר המבול ונקרא אמונה. המושיע יורד לענן האמצע בלבוש אש וזונה עם הטבע, הרחם באורגזמה שלה שולחת את המיינד בצורת דג ומולידה כל סוגי החיות, דרדקיאס לובש צורת חיה ומעודד את הרחם ליצר את השמים והאדמה והזרעים, ישות נקבית, זכרית, שדים, רוחות. השדים מזדווגים עם הרוחות ושולחים את כוחם, שהוא מיינד, ברצון המושיע המיינד שולט עליהם, הוא נהיה כמו אש, אור, הקשבה וחלק של הלוגוס. בסוף הוא יגיע לענן ההמנון ביחד עם אמונה. השדים והרוחות יולדים כל סוגי חסרי טוהר, הנשמות החומריות, דרך אוננות נשים וגברים עקרים נולדים, אלו הפסייכים, שיש להם רק נפש חומרית ונועדו לחיות בחושך, ולסוף נולדים הפנאומטיקס , אלו שיש להם חלק מהמיינד ומחשבה מהאור של ההשתאות.

בכדי להרוס את גזע הפנאומטיקס, טבע מתכנן מבול, המושיע מכריז על בניית מגדל, שם שורד בכדי שיהיה לו סבלנות עם אמונה, שם וגזעו חיים בין אנשים שעושים את רצון הטבע דרך שמירת החוק, הטבע משתמש באור האמונה תחת צורת החוק לשמור על זרע הנאוטיק. יש שני סוגי אנשים, נאוטיק ופנאוטיק, לנאוטיקים גוף, נפש וחלק מהמיינד ששורשו אמונה, לפנאוטיק יש חלק מהמיינד וגם מחשבה שמגיעה מהשתאות ושורשה הרוח שמעבר ללידה.

הרס סדום זה ניסיון הטבע להיפטר מזרע הפנאומטיק. המושיע מופיע פעם אחרונה בזמן שהשד הידוע בכינוי "יוחנן המטביל", פעל, פעולת הטבילה היא רעה מפני השימוש במים שהם חומר נמוך ונועדה לשעבד את האדם. אבל על ידי ההליכה על המים השמושיע מחלץ את אור האמונה ומגלה לפנאוטיקים ולאוטיקים את מילות המעבר שיאשרו להם לעבור דרך הספרות הפלנטריות. הפנאוטיקים עולים למקום הרוח שמעבר ללינה והנאוטיקים מעידים את עדות האמונה ועולים לענן ההמנון, מקום האמונה. המושיע מכריז על העלייה שלו, הטבע המקנא רוצה לתפוש אותו, אך הם צולבים רק את ישו הארצי, המשמעות של הצליבה מוסברת בטקסט, על הנאוטיקים לבדל עצמם מהכנסייה הגדולה של הטובלים ולהיכנס לקהילה של הגנוסיס.

 

הספר קשור לפראפראזה של סת, לפי doresse פראפראזה של שם הוא הטקסט הארוך ביותר בספריית נאג חמאדי (עמ 146) מראה את המחשבה של השתיים, שת זוהה עם שם, וזה עם מלכיצדק. וזה מופיע אפילו אצל האיסמעילים, הבלבול ביניהם. (עמ 155) שת היה מלידה אחרת מאשר קין והבל ונלקח לשמיים.

 

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו