הצהרת נגישות

נגישות אתרים
תרבויות עולמי פועלת בכדי שאתר האינטרנט יהיה נגיש ושוויוני לכולם
לצורך כך הנגשנו את האתר לאוכלוסיות הבאות
- מוגבלי ראייה כולל עוורי צבעים, לקויות ראיה ועוד
- מוגבלים מוטורית בידיים , כאלו שקשה להם עם העכבר והמקלדת
- אנשים עם קשיים מסוגים שונים כגון: קריאה, למידה, הבנה, ועוד
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
באתר אנו משתמשים ברכיב עזר להנגשת אתרים על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כמוגדר ב: W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים בנגישות
ישנם מספר חלקים – סעיפים חשובים שמבטיחים הגדרת האתר כנגיש לקהל המוגבל. ואלו הם
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

הסתייגות
יחד עם זאת נסייג ונאמר שמפני שהאתר שלנו כולל מערכות הזנת תוכן שונות שפועלות לפי שיטת WYSIWYG ייתכן שחלקים בדפי התוכן לא יצליחו להיות מונגשים בצורה כוללת, וייתכן שתצטרך התערבות בקוד האתר נוספת. במידה וגילתם מצב כזה, אנא צרו קשר בכדי שנוכל לטפל בכך באופן המהיר ביותר.
כמו כן במקרים מסויימים האתר שלנו מציג תוכן שבא מאתרים אחרים, שחלקם טרם הונגשו ואין לנו אפשרות לאחריות על צד ג', אך נשמח לקבל הערות ולהפנות את תשומת לב הגורמים הקשורים בכך.

פניות
כל שאלה, הבהרה, הצעה ופניה באופן כללי שקשור לאתר אנא שלחו לדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור
לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

תנאים כלליים - טיולים לרחבי העולם

כללי: תוכנית הטיול נתונה לשינויים לפי אילוצים בשטח ושיקולי המדריך. ברצוננו וכוונתנו לקיים את התוכנית במלואה, אולם אופי המקומות שבהם נבקר ושיקולים מקצועיים מחייבים עריכת שינויים לטובת המטיילים והטיול. זכותנו וחובתנו לערוך שינויים אלו

בחלק מהארצות שבהם נבקר התנאים אינם בסטנדרטים של הארץ ויש לקחת זאת כחלק מחוויית הטיול

על כל מטייל לדאוג בעצמו ועל אחריותו לביטוח בריאות וחיסונים מתאימים

 

רישום:

1. רישום לכל טיול מחייב דמי הרשמה שלא יוחזרו
2. הרשמה לטיול מאשרת שהנוסע קרא וידע את תנאי ההשתתפות והוא מחויב להם

3. על המטייל לוודא שברשותו דרכון בר תוף לפחות ל-6 חודשים מיום החזרה מהטיול

4. התשלום של דמי ההרשמה מהווה הסכמה לתנאים המפורשים

5. ביעדים בהם נדרשת וויזה המטייל צריך לצרף לטופס ההרשמה את טופס הבקשה לוויזה, בצירוף תמונה ובהתאם להנחיות

6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב הרשמה למטייל אשר התנהגותו או מצבו הבריאותי והנפשי עלולים לפגוע בשאר משתתפי הטיול, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך לנמק את עמדתה

7. ישנו טופס רישום ספציפי לטיול, עליכם למלא אותו, לשלוח צילום דרכון

8. התשלומים לכל טיול מפורטים באופן הספציפי, יש לשלם לפי ההנחיות

 

תשלומים:
1. בכל טיול יש תאריכי תשלום וביטול ספציפיים, וזאת לפי דרישות ספקי שירותי הקרקע וחברות הטיסה. בכל מקרה התשלום הוא גב אל גב עם תשלומים שהחברה מעבירה לספקים.

2. תשלום מלא של הטיול בכל מקרה יהיה עד חודש וחצי לפני היציאה. יש אפשרות ל2-3 תשלומים שווים ללא ריבית

3. התשלום דרך מערכת אוטומטית של קארדקום, או בהעברה בנקאית

4. התשלום הוא לפי אדם בחדר זוגי, ומספר מינימאלי של נרשמים לטיול, כפי המצוין

5. חדר ליחיד מחויב בתוספת תשלום על פי המצוין

6. אפשר לשלם במזומן בתיאום איתנו

 

כספים
1 התשלום הוא לפי שער קנייה של מטבעות המופיע באתר דואר ישראל ביום התשלום

דמי רישום וביטול:

1. כל נרשם לטיול משלם  דמי רישום שלא יוחזרו

2. תשלום לטיסות יועבר לפי דרישות חברת התעופה ויוחזר רק אם יתקבל זיכוי מחברת התעופה. יש חברות המבקשות תשלום חודש מראש, יש חודשיים ויש שלוש.

3. תשלום לשירותי הקרקע ישולם לפי דרישות הספקים
4. באופן עקרוני. ביטול חודש עד שבועיים לפני הטיול יחויב ב65% מערך הטיול.
ביטול שבועיים לפני הטיול עד שבוע לטיול יחויב ב75% מערך הטיול

ביטול משבוע לפני הטיול, יחויב בסכום המלא

ביטוח בריאות מכסה אפשרות של ביטול בגלל מחלה או מוות של קרוב מדרגה ראשונה

5. בטיולים ספציפיים ייתכנו דמי ביטול שונים, לפי מה שיפורסם

6. לחברה זכות לבטל טיול עד 7 ימים לפני מועד היציאה מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, במקרה זה יוחזרו הכספים במלואם והחברה לא תהיה חייבת בתשלום פיצוי כלשהו

 

דמי ביטול טיסות:

1. ויזה שהונפקה התשלום עבורה לא יוחזר

2. במקרה של ביטול יש להודיע למשרד בכתב

3. ימי עבודה א- ה 9-15

4. במקרה של טיסות שכר, דמי הביטול לפי תקנון החברה

 

ביטוח רפואי ומטען:

החברה לא אחראית על כל נזק שיגרם לנוסעים עקב תאונה, גניבה, אבידה, וכו, ולכן חובה על המטייל לעשות ביטוח רפואי מקיף ומוטס, אנו ממליצים להרחיב אותו לסעיף ביטול במקרה מחלה ולבטח גם את המטען, במשרד דיזנהויז ישמחו להמליץ לכם על ביטוח מתאים

 

טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית:

הביטוח לרכב ולנוסע אינו כלול במחיר הטיול ובאחריות הנוסע לבטח עצמו בהתאם (נוכל לעזור בעצות).  הסכם ההשכרה הוא בין הנוסעים לחברת הג'יפים ואין לחברת הטיולים כל צד בו. בעת קבלת הג'יפ יידרשו הנוסעים לתת פרטי כרטיס אשראי לביטחון, במקרה של נזק לרכב האחריות תהיה על הנוסעים בג'יפ.

 

טיסות, מסי נמל והיטל דלק, היטל ביטחון ואשרות

1. תשלום על עודף משקל בטיסות יהיה על חשבון הנוסע

2. המחירים יכולים להתעדכן עקב שינויים במחירי הטיסות ויהיו סופיים רק לאחר קבלת כרטיסי הטיסה

3. תוספת המחיר במקרה של שינויים תחול על הנוסע

4. בחלק מהיעדים משולמים מיסי נמל במקום על ידי הנוסעים, מסים אלו לא יכללו במחיר הטיול, אלא אם כן נכתב אחרת.

 

חיסונים ותרופות

1. חיסונים הם באחריות המטייל שנדרש לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות. לחברה ולעובדיה אסור לתת כל מידע והמלצות בעניין החיסונים

2. יש להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי תרופות מומלצות, בדיקות וכדורים מומלצים, באחריות הנוסע להביא את כל צרכיו

 

כללי

יש לקרוא היטב את תנאי הטיול והפרטים שלו, כולל העונה.

מפגש קבוצה יתקיים לפני הטיול, במידה ואי אפשר יהיה לערוך אותו מסיבה כלשהי, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר את המידע הרלוונטי לטיול במייל, פקס ודואר למשתתפים

 

חילוקי דעות

במקרה של חילוקי דעות בין החברה לבין המטייל סמכות השיפוט המקומית, הבלעדית והייחודית תהיה בתי המשפט בעכו

 

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו