הצהרת נגישות

נגישות אתרים
תרבויות עולמי פועלת בכדי שאתר האינטרנט יהיה נגיש ושוויוני לכולם
לצורך כך הנגשנו את האתר לאוכלוסיות הבאות
- מוגבלי ראייה כולל עוורי צבעים, לקויות ראיה ועוד
- מוגבלים מוטורית בידיים , כאלו שקשה להם עם העכבר והמקלדת
- אנשים עם קשיים מסוגים שונים כגון: קריאה, למידה, הבנה, ועוד
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
באתר אנו משתמשים ברכיב עזר להנגשת אתרים על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כמוגדר ב: W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים בנגישות
ישנם מספר חלקים – סעיפים חשובים שמבטיחים הגדרת האתר כנגיש לקהל המוגבל. ואלו הם
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

הסתייגות
יחד עם זאת נסייג ונאמר שמפני שהאתר שלנו כולל מערכות הזנת תוכן שונות שפועלות לפי שיטת WYSIWYG ייתכן שחלקים בדפי התוכן לא יצליחו להיות מונגשים בצורה כוללת, וייתכן שתצטרך התערבות בקוד האתר נוספת. במידה וגילתם מצב כזה, אנא צרו קשר בכדי שנוכל לטפל בכך באופן המהיר ביותר.
כמו כן במקרים מסויימים האתר שלנו מציג תוכן שבא מאתרים אחרים, שחלקם טרם הונגשו ואין לנו אפשרות לאחריות על צד ג', אך נשמח לקבל הערות ולהפנות את תשומת לב הגורמים הקשורים בכך.

פניות
כל שאלה, הבהרה, הצעה ופניה באופן כללי שקשור לאתר אנא שלחו לדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור
לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

אדריכלות מקודשת - טיולים לרחבי העולם

אדריכלות מקודשת:
לגבי המצרים: נתוני הטבע הם מקרה ואמנותם אינה רוצה להיות תלויה במקרה. יש לקבוע חוקים, ולא לסמוך על מקריות, על קפריזה או על מצב הרוח של האמן. מקדשים, לכן, מחייבים כפיה אמנותית, או אם תרצו כפייה דתית. מבחינה תיאולוגית פילוסופית שואפת האמנות של המצרים אל הקבוע ובורחת מן המשתנה, אותו משתנה שהיוונים כה מבקשים לתפוס אותו. המצרים מנסים לבטא את הנצח, ולא זמן קיים כלשהוא. אצל אריסטו יש הבדלה בין חיים אקטואליים לחיים פוטנציאלים. היוונים מחפשים את החיים האקטואליים, המצרים מחפשים את החיים הפוטנציאליים.
באקרופוליס ביוון נמצא פסל שחלקו העליון של הגוף גדול יותר מהמקובל בקלאסיקה היוונית. הדבר עורר תמיהה, ואז שיער אחד החוקרים שהפסל עמד על בסיס גבוה מעיני המסתכל מלמטה. בכך שהגדיל את החלק העליון של הפסל יצר האמן את הפרופורציות הנכונות לגבי המסתכל מלמטה. מכאן אנו למדים את אחד הלקחים החשובים והוא, שחשוב לא איך הפסל נעשה, כי אם איך ייראה, לפחות לפי התפיסה הקלאסית.
ויטרוביוס קורא לזה טמפרטורה, אף שאין זה שייך לחום. הכוונה למיני חישובים המכוונים לתקן את מה שנכנה "הטעויות האופטיות" של האדם. כי האדם לא רואה את המציאות, כי אם כל מיני קיצורים, הנובעים מחוקי הפרספקטיבה, מתוך המגבלות של עדשת העין.
העיגול: היחס בן הקוטר שלו לבן היקפו הוא "פי" 3.141 היחס לא יכול להיות מבוטא במספרים שלמים. המשמעות של זה היא שמהותו של העיגול קיימת ברמה שמעל לרציונאלית הליניארית שהוא מכיל. אינטואיציות ותחושות, הקשורות, אולי, לעיגול, מכילות את האלמנטים של הרעיונות שבתוכם, אך יחד עם זאת יש בהם חוכמה גדולה יותר מאשר ברעיונות עצמם.
שורש של 2: שורש 2 נמצא במשפט פיתגורס הידוע שבמשולש ישר זווית כפולת צלע אחת בעצמה בתוספת כפולת הצלע השנייה שווה לכפולת היתר. זה מכיל בתוכו את הרעיון שהכולל הוא יותר ממרכיבי חלקיו. שורש 2 מכיל את היכולת לחבר, לגדול, לאחד, ולהשלים בן הניגודים, על ידי התייחסות שווה לשניהם, ביטוי גבוה יותר של אמת גבוהה. שורש 2 הוא מספר לא רציונאלי 1.414 ובתוך זה יש את התפישה שהתפישות הגבוהות שלנו לא יכולות להיות מבוטאות במונחי העולם הנמוך.
המשולשים המכילים את היחסים 3-4-5 או 5-12-13 או 7-24-25 הם משולשים עם שורש שניים ומספרים שלמים בצלעות ונחשבים, לכן, כחשובים. בחדר המלכים בפירמידה הגדולה בגיזה מופיע שורש 2 ואחד מהמשולשים האלו.
יחס הזהב: חלק אחד שווה לחיבור שני החלקים, היחס בין החלק הגדול לבינוני שווה ליחס שבן החלק הבינוני לקטן וזה שווה 1.618  נקרא "פיי"
מספר בסיסי באדריכלות אזוטרית וגם בדרכי גדילה טבעיים בטבע. הוא מחבר בן הדור החדש לקודמיו, ושומר על ההמשכיות של דברים. מופיע בתוך הפנטגרם, בפירמידה בגדולה בגיזה. בסדרת פיבונקי. ביצירות האמנות הגדולות לאורך הדורות, בפרתנון. בספיראלות, בצדף הנאוטילוס, במשולש הזהב שבסיסו אחד וצדדיו הם פיי ופיי, ועוד
שורש של 3 והוויסכה פייסיס: כשמניחים שני עיגולים אחד על גבי השני כשקוטר של אחד נוגע במרכז של השני נוצר הוויסכה פייסיס. הוויסכה מייצגת את הדבר המשותף , הבנה הדדית, צורתה כצורת העין עצמה, משמעותה הרוחנית לראות עין בעין, לראות אל הנפש, היה לסמל חשיבות עצומה בימי הביניים גם מכיוון שהוא מזכיר דג וישו נחשב כמבשרו של עידן הדגים. בתוכו מופיע היחס של שורש של 3 שמייצג את האופי העמוק של השילוש  שאיננו יכול להיות מבוטא בדרך הרגילה.
הפנטגרם: היה בזמנים קדומים סמל של בריאות וישועה, בימי הביניים שימש להרחקת רוחות רעות, כסמל גיאומטרי יש בו משמעויות רבות, היחס המיוחד שלו ליחס הזהב מייצג את אינספור האפשרויות שבו ,הופכו בכך ליותר מיסטי.
הגופים הפלטוניים: טטרהדרון, הקסהדרון, אוקטהדרון, דודקהדרון, איקוסהדרון. שלוש גופים בנויים ממשולשים, אחד מריבועים ואחד מפנטגונים.
5 הגופים הפלטוניים הם מודלים אידיאלים ראשוניים של צורות קריסטלים בכל רחבי עולם המינרלים בגוונים אינספור, אלו הם 5 הגופים היחידים שיש להם צדדים שווים. ליוונים הם סימלו אש אויר מים אדמה ואתר.
כיפות: לכיפות יש יכולת לרכז דברים ולתת להם כוח.
אחת הקונספציות של האדריכלות היא מודולים: כל גוף נחלק למספר יחידות כשהיחידה הגדולה ביותר שניתן לחלק אותה בתוך הגוף היא המודול. כלומר בריבוע ומלבן המחובר אליו צריך למצוא את היחידה, נגיד הריבוע, שהיא זו שנכנסת מספר פעמים שלם הן במלבן והן בריבוע, נותנת בשלמות את המידות הן של המלבן והן של הריבוע, ועל סמך היחידה הזו המודול, להמשיך ולתכנן את התכנית. זה מזכיר קצת את הקוביזם בציור.
דוגמא למודול זה מרצפות בבית, בחדר יהיו 12 מרצפות לרוחב ועשרים לאורך,למשל.
המצרים השתמשו במודולים באמנות שלהם, כהכנה לציור, למשל, הם ציירו רשת של ריבועים, שעל הבסיס שלה הם ציירו את הציור.

ארכיטקטורה מקודשת  - נומרולוגיה.
3, אידיאה - הצורה הראשונית (מושלמת)
4, חומר וצורה, אקטיבי ופסיבי.
6, טוב ורע, 2 אידיאות, איחוד בן גבר ואישה.
7, איחוד אידיאה וחומר.
9, שלמות האידיאות.
2, שלב של היסוס בזמן פעולה.
3. שלב היצירה.
4. שלב הנחת היסודות.
5, שלב השינויים
6, שלב האהבה.
7, שלב ההתבוננות פנימה המעניקה שלמות.
8, שלב הניצחון.
9, שלב גמר הפעולה.
3, מימד המאפשר לנו לראות את תוצאותיהם של דברים.

 
רשימת
תפוצה
לקבלת מידע נוסף אודות טיולים חדשים ישירות
לתיבת האימייל שלכם, הרשמו למועדון הלקוחות שלנו