הצהרת נגישות

נגישות אתרים
תרבויות עולמי פועלת בכדי שאתר האינטרנט יהיה נגיש ושוויוני לכולם
לצורך כך הנגשנו את האתר לאוכלוסיות הבאות
- מוגבלי ראייה כולל עוורי צבעים, לקויות ראיה ועוד
- מוגבלים מוטורית בידיים , כאלו שקשה להם עם העכבר והמקלדת
- אנשים עם קשיים מסוגים שונים כגון: קריאה, למידה, הבנה, ועוד
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
באתר אנו משתמשים ברכיב עזר להנגשת אתרים על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כמוגדר ב: W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים בנגישות
ישנם מספר חלקים – סעיפים חשובים שמבטיחים הגדרת האתר כנגיש לקהל המוגבל. ואלו הם
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

הסתייגות
יחד עם זאת נסייג ונאמר שמפני שהאתר שלנו כולל מערכות הזנת תוכן שונות שפועלות לפי שיטת WYSIWYG ייתכן שחלקים בדפי התוכן לא יצליחו להיות מונגשים בצורה כוללת, וייתכן שתצטרך התערבות בקוד האתר נוספת. במידה וגילתם מצב כזה, אנא צרו קשר בכדי שנוכל לטפל בכך באופן המהיר ביותר.
כמו כן במקרים מסויימים האתר שלנו מציג תוכן שבא מאתרים אחרים, שחלקם טרם הונגשו ואין לנו אפשרות לאחריות על צד ג', אך נשמח לקבל הערות ולהפנות את תשומת לב הגורמים הקשורים בכך.

פניות
כל שאלה, הבהרה, הצעה ופניה באופן כללי שקשור לאתר אנא שלחו לדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור
לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

אולם האדמה - טיולים לרחבי העולם

אולם האדמה - מקדש אדם

אולם האדמה העליון הוא האולם הגדול והחשוב ביותר בסיפור התפתחות האנושות וההיסטוריה של כדור הארץ. הקירות שסביבו מספרים את הסיפור האנושי כולו. האולם גבוה מאד ועל קירותיו מצוירות כמה דמויות ענק, כשכל אחת מהן מייצגת שלב אחר באבולוציה הרוחנית של האדם; הסיפור מתחיל בדמות ענק של אנדרוגינוס המצוירת על הקיר. על כתף האנדרוגינוס נשר עם זנב נחש. הנשר הוא סמל לשמיים והנחש – לאדמה (נחש ונשר מופיעים ביחד על כתרו של הפרעה במצרים). אנדרוגינוס הוא השלב שלפני הבריאה. זוהי דמות שהיא גם זכר וגם נקבה, איחוד של הניגודים. האנדרוגינוס הוא המקור של הבריאה כולה והסיכום שלה. אנדרוגינוס מופיע על רקע הכוכבים, כשמצדו האחד גבר המתחיל את תהליך הבריאה ומצדו השני אישה המסכמת ואוספת את התהליך. מחזור הציורים שבין שניהם הוא סיפור ההיסטוריה של המין האנושי.

הדמות הבאה לאחר האנדרוגינוס היא הבורא של היקום, גבר אשר בורא את היקום בנשיפה מפיו ובעזרת 'אנרגיה' היוצאת מידיו. כך גם בראו את העולם האלים המצריים – בעזרת הפה והידיים. האור האלוהי יוצא מידי הבורא בצורה של שמונה קווים צבעוניים, המתפתחים לכדי שמונה סמלים. שמונה קווים אלו מייצגים את החוקים שלפיהם העולם עובד.
במדע הפיזיקה הרוחנית שהתפתח בדמנהור, בריאת העולם וכל התופעות שבו מוסברות דרך התגשמות של שמונה חוקים, ואלה הם: חוק הסינכרוניות, חוק האטום היחיד, חוק האלוהות, חוק הכאוס, חוק המהות הגיאומטרית, חוק חץ המורכבות, חוק ההתרחשות של אירועים ניטראליים וחוק רשת הזמן. שמונה חוקים אלו הם בבסיס יקום התופעות, הם נמצאים בתפר שבין חומר לאנרגיה.
הבורא שולח את שמונת החוקים אל החלל, נושף בהם רוח חיים. הם מתפזרים בחלל לקראת הדמות הבאה המצוירת על הקירות, דמות גבר נוספת שאפשר אולי לקרוא לה 'היוצר'. לאחר מעשה הבריאה הראשוני, היקום נמצא עדיין במצב של טרום חומר, וצריך בורא נוסף – יוצר כדי לברוא את העולם הפיזי. בין הבורא במצב הראשוני ל'יוצר' נמצאים החלל, הכוכבים ושמונה החוקים. דמות ה'יוצר' יוצרת את עולם החומר, ממנו והלאה נמצאים תמונות של כדור הארץ: הראשונה מבניהם היא של עולם טהור וראשוני בדמות עץ בתוך מעגל אבנים. זהו גן העדן שבו שרוי האדם. על גן עדן זה מאיימת הדמות הבאה המופיעה על הקיר, איש שרירי, מפחיד וחזק העומד בתנוחה מאיימת המבליטה את צבעו האפל. לדמות עיניים צהובות בלי אישונים והיא נקראת על ידי אנשי דמנהור "האויב". ה'אויב' הוא כל מה שנגד המין האנושי.
ה'יוצר' מושיט את ידו לעצור את ה'אויב' וכנראה שמצליח בכך, מכיוון שאם נמשיך את רצף התמונות, הרי שלאחר האויב אנו רואים ציורים של ציוויליזציות מתקדמות כגון זו של אטלנטיס. הציורים של אטלנטיס מזכירים במקצת אמנות, פסלים ואדריכלות שרואים ברחבי דמנהור. כמו רבים מאנשי תנועות העידן החדש הם מאמינים שלפני אלפי שנים היו ציוויליזציות מתקדמות משלנו ובידן טכנולוגיות שבשבילנו הן עדיין בגדר מדע בדיוני.
ההיסטוריונים טוענים שהתרבות האנושית התחילה לפני חמשת אלפים שנה עם ייסוד תרבויות מצרים ושומר, אלא שבדמנהור מאמינים שאין הן אלא חיקוי חיוור של ציוויליזציות עתיקות. אלפי שנים לפני כן התקיימו תרבויות שמש מתקדמות כגון זו של אטלנטיס, שהגיעה לכדי סיום והתפוררות כיוון שהאויב הצליח לחדור אליה ולהרוס אותה מבפנים. לאחר נפילתה התפזרו הפליטים בכל רחבי העולם, מקימים את הציוויליזציות המפוארות של העולם העתיק, ונוצרה ההיסטוריה כפי שאנו מכירים אותה כיום.
למרות שהוא כבול בנוסחאות קסם של השפה המקודשת, מספיקה ידו החופשית של האויב בכדי לשמוט את השטיח מתחת לתרבויות מפותחות טכנולוגית כגון אטלנטיס, האסון ההיסטורי הזה, שלפי אמונת אנשי דמנהור הוא תוצאה של מלחמה גלקטית בין כוחות הרע – האויב, שהוא לא פרסונלי, מייצג את כל מה שנגד התפתחות, ובין כוחות הקדמה, אבולוציה והתפתחות, הביא לכדי הופעת גורם הדואליות בעולמנו, כך שדמותו של יונוס אל השערים הדואלי עם שני פנים מופיעה לאחר האויב ופותחת את השער לאולם הניצחון הנמוך בכמה מדרגות, שנקרא גם אולם האדמה התחתון.
ליונוס פרצוף אחד הפונה קדימה לעתיד ופרצוף שני הפונה אחורה לעבר, בתווך נמצא ההווה, התחלה חדשה.
בעקבות נצחונו של ה'אויב' התפוררו התרבויות המתקדמות של העבר והיה צורך בהתחלה חדשה; יונוס מסמל את תחילתה של ההיסטוריה כפי שאנו מכירים אותה כיום. המקום שבו הוא נמצא על הקיר הוא מעל הפתח לאולם האדמה התחתון. יונוס כמו מרים את הקיר ומגולל אותו לכדי פתח גדול המוביל אל אולם האדמה התחתון. אולם זה מראה את העולם כפי שאנו מכירים אותו כיום, על מגוון החיות, הצמחים וההתנהגויות האנושיות שבו. על תקרתו מצוירים שמיים מלפני עשרים ושניים אלף שנים, זמן האסון שקרה באטלנטיס, שגרם לשקיעתה בים ולהיעלמות התרבות המתקדמת שלה.
אולם האדמה ואולם הניצחון עגולים שניהם ודרך הפתח ביניהם יוצרים מעין שמונה עם שני מפלסים. הופעת העולם הפיזי כפי שהוא קיים כיום היא בכדי להוות במה למאבק שיחזיר את כדור הארץ והאנושות למקור האלוהי בליווי ניסיון.
המוטיב השזור בסיפור העלילה הוא שהבריאה כולה נוצרת על מנת שיתרחש בה מאבק בין טוב לרע שבסופו הטוב ינצח. החומר ההיולי עובר דרך מאבק זה תהליך של רכישת ניסיון, שינוי, טרנספורמציה, וחוזר אל האלוהות מזוכך יותר. מטרת כל הבריאה היא לזכך את האלוהות, וזה נעשה על ידי המאבק בתוך בני האדם בין טוב לרע.
כיום אנחנו בשלב מכריע בהיסטוריה האנושית, שלב שבו מאבק זה בא לכדי סיכום, סיום, תוצאה. שלב שבו יתברר אם המאבק הסתיים בניצחון או הפסד. במידה ונפסיד, העולם כפי שאנו מכירים אותו ייהרס ויכנס לתקופה של חושך, כפי שקרה גם בעבר. מי שמוביל את המאבק הם אנשי דמנהור, אך הוא קורה גם בכל אחד מאתנו. כל מי שנכנס לאולם האדמה מרגיש כאילו הוא חלק מתהליך זה

בהמשך של הקיר, עם כיוון השעון, ישנם שלוש חלונות אורך שבהם ולידם מצוירת ההיסטוריה האנושית מלאחר הנפילה של אטלנטיס ועד ימינו, לאחר האסון הסתיים מחזור אחד של היסטוריה, וחזרנו לתקופת האבן, צריך להתחיל מהתחלה בחברות של ציידים לקטים, המשך במעגלי האבנים, הפירמידות ומצרים, יוון, עד הזמן הזה. מושבות של אנשים מאטלנטיס הביאו ידע לעזר המין האנושי המתאושש והקימו בתי ספר של ידע, כגון זה של דמנהור במצרים.
ליד החלונות נמצא דמות ענק של סבא זמן מתבונן על התהליך, כל מי שמסתכל עליו חש שסבא זמן מתבונן בו, וכך זה בחיים, הזמן לא מחכה לאף אחד. לכל דבר יש את הזמן שלו, הגענו לכאן מסיבה מסוימת, למען מטרה, תכלית, שאותה עלינו למלא בזמן הקצוב שיש לנו.
סבא זמן, כרונוס הזקן מחזיק בידיו שעון חול המסמל את הזמן הקצוב שניתן למין האנושי לתקן את דרכיו, הזמן ההיסטורי. במסגרת זמן זה על האנושות לתקן את עצמה, הטוב צריך לנצח את הרע, על ה'אויב' להינגף. למין האנושי ניתנה הזדמנות שנייה להחזיר עטרה ליושנה ולהפוך תבוסה לניצחון. כרונוס מצויר כמו המונה ליזה, כך שמכל מקום באולם הוא מסתכל ישירות על הנוכחים, מסמל במבטו שהזמן עובר עבור כולנו ואי אפשר להתחמק מכך, וכי במסגרת הזמן הקצוב שניתן לנו עלינו לעשות את מה שאנו צריכים לעשות.





בהמשך הקיר מצויר הקרב המכריע בין טוב לרע המתרחש בסוף ההיסטוריה, בימים אלו ממש, ומתרכז בדמנהור. המוני אנשי דמנהור נלחמים בדמויות אפלות, שפניהן דומות לאלה שלהם. הרוע שהם נלחמים בו נמצא בתוכם, ולכן לדמויות האופל יש אותם פרצופים כשלהם.
הכיוון שאליו הולכת האנושות כיום הוא הרס אקולוגיה, מלחמות גרעיניות, התפוררות החברה. הכול כבר נקבע וקבוע מראש, אלא שיש עדיין אפשרות לשנות את השתלשלות המאורעות. אנשי דמנהור בהנהגת פלקו מנסים לעשות זאת, הם נלחמים בדמויות צל כשברקע יש חזון של הרס העולם במידה והאנושות לא תתקן את דרכיה.
כוחות הרוע מתווים את גורלו של המין האנושי לאבדון, אלא שברגע האחרון יש התערבות של קבוצת אנשים אשר יוצרת במקום מאד מיוחד על גבי הפלנטה מרכז של אור המהווה משקל נגד לחשיכה המתגברת. בעזרת אמצעי קסם הם יוצרים מקדש מופלא המפיץ אנרגיה של אור דרך הקווים הסינכרוניים. בזכות אותו מקדש, אותו מאמץ, יש סיכוי חדש למין האנושי לתקן את דרכו, להגיע להשלמה עם כדור הארץ ולהיאסף על ידי הבריאה כישויות של אור החוזרות למקום ממנו באו.
המאבק בדמנהור הוא האירוע המכריע ביותר מבחינת ההיסטוריה של העולם; הוא יקבע אם האנושות תלך לקראת תהליך של השלמה, הארה, מילוי תפקידה, או שתיכחד באסונות שהיא עצמה יצרה. למעשה, לפי אמונת אנשי דמנהור האסון שהוביל להשמדת העולם כבר התרחש, אבל נשמות אנשי דמנהור חזרו אחורה בזמן בכדי להטות את גלגל המאורעות לכיוון השני, ממש כמו בסרט מדע בדיוני. לפי אמונתם, הזמן הוא מושג גמיש שאפשר לנוע בו קדימה ואחורה, אל העתיד ואל העבר.
הלוחמים מחייכים וצוחקים, מכיוון שהומור הוא אחד הכלים הטובים ביותר להילחם ברוע.
האנשים לא נמצאים לבד, המאבק מסתייע בהבנה שהאדם הוא חלק מאנושות מתפתחת, חלק אחד באורגניזם ענק שבו הוא איבר קטן. אלא שלכל אחד מן האיברים יש את האלוהות בתוכו, הדנא השלם. לפי תפישת אנשי דמנהור, אדם הופך לרוחני ברגע שהוא מכיר שפעולותיו קשורות לאחרים. הסיבה שהוא פועל היא לא רק עצמו אלא אחרים. רוחניות היא לא רק לתת משמעות לדברים, זה לא רק תחביב אישי, אלא פרקטיקה קולקטיבית והיא מובילה את המין האנושי לממדים אחרים של ניסיון מקודש Divinity 

האנושות היא אורגניזם בעל היסטוריה שנראית על הקירות, כולנו חווינו גלגולים קודמים וההיסטוריה של אטלנטיס מצד אחד, או כל התרבויות שלאחר מכן חיה בנו. אנחנו שבעה סוגים שונים של בני אדם, כפי שנראה במנדלה שעל התקרה, הנשענים על שמונה השפעות שונות, כפי שנראה בעמודים ובדרכים הרוחניות. אנחנו כאן בכדי להשלים משימה מסוימת שעוברת מדור לדור, אולי גם בתוך עצמנו, ובחרנו להיות כאן בזמן הזה מסיבה מסוימת, שנובעת גם מהעתיד שלנו כקולקטיב רוחני אפשרי וגם מהעבר.
לפי אורניתוריקו: "המסה הקריטית חשובה. הגענו לשלב חשוב ולכן יש כה הרבה נשמות בגלגול ­ אין זמן לעבור מבחן. על מה המבחן? להתקבל שוב לקונפדרציה העולמית האינטליגנטית.
בחלק מהגלקסיה יש שארית של מה שהייתה אימפריה מבוססת של מודעות. מקום שבו מינים שונים חיים בשלום ביחד. אין מאבק לכבוש כוכבים אחרים. יש עבודה רוחנית מודעת להרחיב ולזרז אפשרות של אבולוציה בכוכבים שנראים אינטליגנטיים, שיש בהם קוים סינכרוניים. שם יש יותר אפשרות לצבור ניסיון, אבולוציה, ערך. המבחן הוא פשוט ­ להדגים אינטליגנציה. כאשר נעבור את המבחן ­ נתקבל. אם לא נעבור אותו אז לא.
במובן הזה אין כלום עבורנו, עלינו להתעורר למודעות שבה אנו הגנן של גן העדן הזה. השומר הטוב ביותר של הבית שאנו שוכרים לזמן מה. הבעלים חוזרים מהחלל ובודקים אם שילמנו שכ"ד ומגלים שעשינו בלגן בבית, הכוכבים לידינו נטושים וללא חיים.
אז אנו חיים ביקום וירטואלי של עצמנו ורוצים לחשוב שהכל נפלא? אפשר, אבל אנו מוכלים במשהו גדול שמודד אותנו. בלתי אפשרי ללכת לבד. אנו חלק ממראה. הזיכרון והנתונים לבד לא יכולים להיות שלמים ללא חיבור עם אחרים."
 




כשהולכים בדרך רוחנית קודם כל יש פעולה, והיא צריכה להיות המשכית, במידה וזה מתקיים יש אפשרות לטרנספורמציה. אולם האדמה קשור לטרנספורמציה של המין האנושי, אפשרות להתעדנות והגעה לשלב אבולוציוני חדש, שבתוך זה המאבק עם העצמי הוא המכריע, והכלים לכך הם ההומור והרגשות הטובים
באמצע שדה הקרב נמצאת דמות הענק הבאה: אישה בהריון שמתנשאת מעל הלוחמים כמו גוליבר בארץ הגמדים. אישה זו היא התגלמות האפשרות הגבוהה באדם, דמות ה'שכינה'. הריונה מסמל אפשרות של לידה רוחנית. היא שולחת את ידיה אל אישה אחרת הנמצאת ממולה, מחוץ לשדה המערכה, צמודה לאנדרוגינוס, בגבה אליו. בזה נשלם המעגל, רצף של 360 מעלות של מחזור הציורים על הקירות המעוגלים, המתחיל באנדרוגינוס ונגמר בו.
האישה שבהריון לבושה כותנת שקופה כחולה, שלפי דעתי מסמלת את הפלנטה שנמצאת כיום בהיריון לקראת לידה חדשה.

האישה האחרונה עירומה, כמו האישה על רצפת החדר הכחול שממנו התחילה חפירת המקדש. גבה פונה אל האנדרוגינוס והיא כמו שולחת אליו ניצוצות אור – את הישגי המלחמה. על גופה של האישה העירומה מצוירות חיות קטנות; אלו שמות אנשי דמנהור שהגיעו לשלמות. לכל איש בדמנהור יש שם של חיה. כל חיה על גופה של האישה העירומה הוא איש או אישה שהצליחו במלחמה. היא פושטת את ידיה ומקבלת אל גופה את לוחמי האור. על ראשה גביע המסמל את הגביע הקדוש. התהליך שהחל בצד אחד של האנדרוגינוס על ידי הכוח הגברי, הבורא, בא כאן לכדי סיום דרך הכוח הנשי, המקבל.
האישה בהריון באמצע שדה המערכה והאישה העירומה ליד האנדרוגינוס, מקבילות לשתי דמויות הגבר, בורא היקום והיוצר, מצדו האחר של האנדרוגינוס.
אולם האדמה מתקשר לפן הרוחני של האדמה, היא פיזית כלפי חוץ, אך במהותה יש יסוד רוחני, מה שנקרא בתורות רוחניות אחרות הhost ומבחינת אנשי דמנהור זו שמש פנימית. הקדושה של כדור הארץ נמצאת בתוכו, וכך גם החיבור ליקום, צריך להיכנס פנימה, וזה נכון גם לגבי האדם, כדי להתחבר עם החוץ. האדמה איננה רק אימא, אלא יש בה גם חיבור לאבא. ישנו קו תקשורת המחבר בין מרכז האדמה לבין השמש ובין השמש למרכז היקום. אפשר אולי להגיד שאלו הקווים הסינכרוניים.

בתקרת באולם מנדלה נהדרת שבמרכזה שמש וסביבה שבעה פרצופים המייצגים שבע תקופות שונות בהיסטוריה האנושית. מסביב לשמש ולפרצופים זכוכית צבעונית בקוטר מטר וחצי ומסביב לה – תקרה צבועה בצורת ספיראלה ובה סימנים בשפה מקודשת שנועדו לעורר זיכרונות נשכחים באדם. התקרה צבועה בצבעים אקריליים ומצופה בעלי זהב 23 קראט, על התקרה כתוב בכתב עתיק המשפט: "אנו מגיעים בזמן ההתעוררות". זוהי כותרת של שיר 'דמנהורי' שמטרתו לעורר את המין האנושי כקולקטיב, וגם לעורר את גוף האור שבכל אדם, בו זיכרונות החיים הקודמים. המשכו של השיר נמצא על שמונה עמודי קרמיקה עם תבליטים ותחריטים מזהב התומכים את תקרת החדר, על העמודים נראים סמלים ותבליטים של דמויות הקשורות להיסטוריה של דמנהור, לדתות ולפילוסופיות העולם. 

בחלק קטן מהתקרה הושאר הסלע המקורי כדי לאפשר חיבור לאדמה. חיבור לאלו שחיו עליה בעבר, ואלו שחיים עליה כיום ולא איבדו את התקווה עדיין. המספר שבע מופיע גם בשליש התחתון של הקירות, שם נמצאות שבע קשתות גותיות ובתוכן ציורים של שבע הדרכים הרוחניות השונות שהתפתחו בדמנהור.

בשני השלישים העליונים של קירות אולם האדמה העליון נמצאים ציורים של השתלשלות ההיסטוריה האנושית. בשליש התחתון של הקירות נמצאות קשתות גותיות ובתוכן ציורים של שבע הדרכים הרוחניות השונות בדמנהור. ואלו הן:
דרך הטכנולוגיה ואנרגיה
דרך האבירים
דרך זוגיות אזוטרית
דרך אמנות ועבודה
דרך הנזירות
דרך המילה – הוראה
דרך האורקאל
בציור  של דרך האוקראל, לדוגמא, נראית הבמה במקדש הפתוח שעליה מודלקת אש בזמן הטקס. הנביאות שואפות מהעשן היוצא מהאש, רוקדות לצלילי מוזיקה ועונות לשאלות הקהל. מתחת לתמונה יש פסלונים מחימר של אנשי דמנהור הנוכחים במקום.

בנוסף לקשתות הקותיות של הדרכים הרוחניות נמצא בשליש התחתון של קירות אולם האדמה שתי דלתות זכוכית יפהפיות נהפתחות אל מעברים פנימה והחוצה מהחדר. על הדלתות פסיפסי זכוכית מדהימים ובהם שני פרצופים מסתוריים, האחד של שמש והשני של ירח.
הדלתות בגובה אדם והם אחת מיצירות המופת של דמנהור, בדלת השמש רואים את עבודת זכוכית הטיפני הראשונה שנעשתה בסדנאות הקהילה. הדלת מוקדשת לעיקרון הגברי, יש בה שמונה-עשר סוגים שונים של זכוכית המופיעים ב-2,254 חלקים. בין שתי העיניים של דמות השמש נראה הסמל של השמש לפי הכתב המקודש של דמנהור. פרצוף הירח מופיע במרכז דלת הירח שבאולם האדמה העליון, הוא מוקדש לעיקרון הנשי שקשור למחזוריות הירח. העיגולים מסביב לפרצוף מסמלים את אנרגיית הירח המשפיעה על כל החיים על פני כדור הארץ

שני גומחות ובהם ספרואידים נמצאות בין הדלתות: הגומחה המערבית מוקדשת לצמחייה המכסה את האדמה ובה ספרואיד ירוק, הגומחה המזרחית מוקדשת ללבה המרכיבה את האדמה ובה ספרואיד אדום. אדום וירוק הם צבעיה של האדמה, אבל מהותה היא כחולה.
על רצפת השיש של אולם האדמה מופיעים ארבעה שוורים המסמלים את הכוח הגברי של האדמה, כוח הפריון, ועיגול מרכזי שממנו יוצאים קווים מתפתלים לכל הכיוונים. על העמודים העולים מהרצפה נחשים מזהב המסמלים את הקווים הסינכרוניים.
בכל אולם במקדש יש כלי נגינה ופסלונים של אנשי הקהילה. הגונג משמש ליצירת תדר מוזיקאלי המתאים לאולם, הפסלונים הם כלי לנוכחות מתמדת של אנשי הקהילה במקום.
קוטר אולם האדמה בבסיסו 9 מטר, ובתקרה 7 מטר והוא המשך של אולם המים (נמצא מעליו).

 
רשימת
תפוצה
לקבלת מידע נוסף אודות טיולים חדשים ישירות
לתיבת האימייל שלכם, הרשמו למועדון הלקוחות שלנו