הצהרת נגישות

נגישות אתרים
תרבויות עולמי פועלת בכדי שאתר האינטרנט יהיה נגיש ושוויוני לכולם
לצורך כך הנגשנו את האתר לאוכלוסיות הבאות
- מוגבלי ראייה כולל עוורי צבעים, לקויות ראיה ועוד
- מוגבלים מוטורית בידיים , כאלו שקשה להם עם העכבר והמקלדת
- אנשים עם קשיים מסוגים שונים כגון: קריאה, למידה, הבנה, ועוד
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
באתר אנו משתמשים ברכיב עזר להנגשת אתרים על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כמוגדר ב: W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים בנגישות
ישנם מספר חלקים – סעיפים חשובים שמבטיחים הגדרת האתר כנגיש לקהל המוגבל. ואלו הם
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

הסתייגות
יחד עם זאת נסייג ונאמר שמפני שהאתר שלנו כולל מערכות הזנת תוכן שונות שפועלות לפי שיטת WYSIWYG ייתכן שחלקים בדפי התוכן לא יצליחו להיות מונגשים בצורה כוללת, וייתכן שתצטרך התערבות בקוד האתר נוספת. במידה וגילתם מצב כזה, אנא צרו קשר בכדי שנוכל לטפל בכך באופן המהיר ביותר.
כמו כן במקרים מסויימים האתר שלנו מציג תוכן שבא מאתרים אחרים, שחלקם טרם הונגשו ואין לנו אפשרות לאחריות על צד ג', אך נשמח לקבל הערות ולהפנות את תשומת לב הגורמים הקשורים בכך.

פניות
כל שאלה, הבהרה, הצעה ופניה באופן כללי שקשור לאתר אנא שלחו לדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור
לפרטים נוספים: 1-700-50-9992

חדר הספרואידים - טיולים לרחבי העולם

קודש הקודשים - חדר הספרואידים

התהליך האלכימי של מעבר ממתכת פשוטה לזהב, מתבטא במקדשי העולם העתיק במעבר מנחושת בחצרות המקדש אל זהב במרכזו. הזהב נחשב למתכת הגבוהה ביותר, במצרים הוא נקרא "בשרם של האלים" וסימל את האור הרוחני, האל שמאחורי השמש. זהב ציפה את קודש הקודשים בירושלים וכך גם במקרה מקדש האדם בדמנהור; החדר האנרגטי ביותר נקרא חדר הספרואידים, הוא שוכן מעל אולם המתכות ומצופה כולו בזהב. נדמה כאילו הזהב האלכימי מאולם המתכות, תוצר התהליך, הגיע לכאן. לאחר גמר התהליך האלכימי מגיע חדר הספרואידים כאפשרות אנושית להתחבר לאנרגיות גבוהות של הבריאה. אפשרות זו מתבטאת סמלית וגם אנרגטית על ידי ציפוי הזהב של הקירות והתקרה.
הספרואידים הם כדורי בדולח הממולאים בנוזל אלכימי המוכן במיוחד במעבדות דמנהור. יש להם השפעה אנרגטית על הסביבה והם משמשים להתקשרות עם מערכות כוכבים ביקום.

כשנכנסים לחדר מרגישים מייד אנרגיה אדירה. זהו חדר מלבני, קטן יחסית (ולכן נקרא לו חדר ולא אולם), ובו תשעה ספרואידים עגולים המכילים נוזל אלכימי, עומדים על מעמד בתוך נישות התחומות בקשתות גותיות. ארבע נישות בכל צד מאורך של האולם, ומעמד נוסף באמצע הצד הרחב, בקיר הרחוק מהכניסה.
בין הקשתות הגותיות ומצידיהן ישנם עשרה עמודים מפוסלים שעליהם עשרה גביעים מיוחדים ממתכות שונות והם בעלי תכונות 'אנרגטיות' – אלכימיות. בתחתית העמודים פסלים של גבר ואישה בתנוחות אהבה, ואילו בכותרות העמודים פסלים של שני גריפונים המשולבים עם דרקון ועז מעופפת.
ברקע עשרת הגביעים נראים עשרה עיגולים משיש על הקירות. אפשר, אולי, לקשר את עשרת הגביעים לעשר הספירות של הקבלה. כשם שאולם המתכות קשור לאלכימיה, כך חדר הספרואידים קשור לקבלה ולעשר הספירות. אחד הנושאים שפלקו עסק בהם בלימודיו הוא קבלה, וזאת בהמשך למסורת הרנסנס האיטלקי של לימוד קבלה (החל מהמאה ה-15 התפתחה, במיוחד בקרב משפחת מדיצ'י מפירנצה, סוג של קבלה אזוטרית נוצרית שממנה שאבו קלפי הטארות).
בקיר שבקצה החדר דמויות מצוירות של האלים – פאן, הורוס, סת והאלה, וכן נישה בקיר דרכה רואים את הסלע הטבעי ובה ספרואיד נוסף מיוחד.
 
אחד המוטיבים הבולטים בחדר הספרואידים הוא המוטיב של איחוד הזכרי עם הנקבי. ניתן לראות זאת בפסלים של גבר ואישה בתנוחות מיניות על העמודים, בשילוב של עמודים ונישות, בשילוב של הגביעים העומדים על עמודים והספרואידים שבתוך הנישות.
לפי הקבלה ישנם שני כוחות שצריכים להיות בזיווג תמידי ואלו הם: ספירת יסוד שמייצגת את העיקרון הזכרי וכן את כל שאר הספירות שמעליה, וספירת מלכות שמייצגת את העיקרון הנקבי ואת העולם שמתחתיה (ספירת מלכות היא השכינה – האלוהות הנשית). בזכות זיווג תמידי זה מתקיים העולם כולו. מוטיב זה הופיע גם במקדשי העולם העתיק, כולל בית המקדש בירושלים.
תפקיד חשוב אחר של חדר הספרואידים הוא התקשרות ליקום, ובמיוחד למערכות כוכבים מסוימות כגון אוריון או סיריוס. התקשרות זו נעשית בעזרת הספרואידים עצמם. כל ספרואיד קשור למערכת כוכבים ספציפית, התבוננות ממושכת עליהם בזמן תרגולים במקדש מביאה לחזיונות ותובנות שלא מהעולם הזה.

הרצפה משיש אדום כהה משקפת את הזהב שעל התקרה, מסמלת בכך הופעה של אנרגיות קוסמיות על פני האדמה. אדום כהה הוא צבע הקשור לזהב מכיוון שהוא הצבע הראשון שמופיע עם הזריחה של השמש. השמש הזהובה מופיעה תחילה כאדומה בזריחה ולכן אדום קשור לזהב. במרכז הרצפה יש מוזאיקה של מעוין, מעין יהלום, צורה שלפי אנשי דמנהור מתארת את האדם בצורה גרפית. האדם הגרפי שעל הרצפה משקף את הזהב שעל התקרה, מקבל השפעות גבוהות המגיעות מחוץ לכדור הארץ ומכיל אותם בתוכו.

חדר הספרואידים הוא קודש הקודשים של המקדש, והוא מזכיר מאד קודשי קודשים במקדשי ימי קדם. אלא שאלו נבנו כך שקרן שמש תוכל להאיר אותם ביום מסוים בשנה (לדוגמא מקדש אבו סימבל במצרים ואפילו בית המקדש בירושלים). למקדש בדמנהור לא חודרות קרני שמש, הוא נמצא עמוק במעבה האדמה, אך השמש הרוחנית מאירה דרכו, שכן דרך הקווים הסינכרוניים הוא מחובר לכל היקום ומאיר סביבו. חדר הספרואידים הוא כמו שמש פנימית של המקדש, עולם בתוך עולם.

 
לקריאה על אולמות המקדש השונים - לחצו לקישור



 
 

אולם הספרואידים לעומק

הגרייל )הגביע הקדוש) הינו אנרגיה פלאית הגורמת לשינוי עמוק באדם, מקרבת אותו אל האלוהי. במשך הדורות היא לבשה צורות רבות. המילה גרייל איננה גביע אלא מקורה לא ברור, יש שאמרו שהיא אבן החכמים של האלכימאים ויש שטענו שזה הופיע בצורת גביע. לפי פלקו האנרגיה מחפשת כל אלף אלפיים שנה בית והופעה אחרת, בתקופה הנוצרית היא הופיעה בצורת גביע, ואילו בזמן הזה היא מופיעה בצורת מחלה ולעיתים רבות כרונית באדם הגורמת לשינוי עמוק והגעה את האלוהי בתוכו, כפי שאמרה יונה וולך, שהיא מבריאה בסרטן.
פלקו חיפש במשך שנים רבות את ההופעה העכשווית של אנרגיית הגרייל, בדמנהור נמצא הרבה גביעים המסמלים אותה ובחדר הספרואידים יש חפצים ממשים המסוגלים להכיל אותה (הפרשנות הכי קרובה לגביע בגוף האדם היא האזור שמעל הגרון והגרון היוצרים ביחד גביע המיכל את המוח וחצי כדור הגולגולת העליון). ויצא לו קלף הניצחון. במצב הקשה שלו זה נראה אבסורד, ויחד עם זאת ברגע מותו שהתרחש בזמן האורקאל

בשנת 2013 פלקו חלה במחלה כרונית, סרטן אלים, ולמרות זאת המשיך להיפגש באופן קבוע עם הקהילה, באחת הפגישות כחודש לפני מותו הוא עשה קריאת קלפים בדמנהור, הגיע המסר: "פלקו ניצח". המחלה איפשרה תמורה עמוקה בתוכו: מאדם חזק, קוסם, להטוטן, בעל יכולות מנטליות, נפשיות, ופיזיות אדירות הוא הפך להיות המהות של אהבה טהורה.
בפגישה האחרונה שאותה העביר (ובה הייתי נוכח) כארבעה ימים לפני מותו הוא דיבר על הגרייל המופיע בזמן הזה וגם על אהבה, לקבל אחד את השני בסבלנות, השלמה. על המיוחדות של אנשי דמנהור והסנטימנט שהוא מרגיש כלפיהם. זאת הייתה פעם ראשונה שזכיתי לראות אותו מדבר על הדברים הללו, קצת מזכיר את דרשותיו של ישו, שגם הוא הצטרך לשבירה הפיזית ולפסיון בכדי לעבור את התמורה, להפוך לאנרגיה טהורה שתשנה את העולם. (נדמה כאילו פלקו עולה כאן על התדר הנוצרי הנמצא בצורה כל כך חזקה באיטליה, מזכיר את פרנציסקוס)

התיאוריה של הגרייל נותנת משמעות לסבל של פלקו בחודשי חייו האחרונים, לעובדה שהאיש המופלא והמואר הזה חלה ומת בגיל צעיר יחסית. להיעדרות הבלתי נתפשת שלו בטרם זמן ממפעל חייו. לפי אנשי דמנהור הוא נוכח כיום בצורה יותר חזקה מאשר בעבר מכיוון שיצא מהגבולות הפיזיים שלו. הסבל אפשר את התמורה האחרונה הנחוצה בכדי שיוכל לשנות את העולם. הם מרגישים אותו נוכח בפגישותיהם ומדריך אותם. נותן להם מהידע שלו, כוחו, ועתה גם אהבתו

 

 

מתוך פגישה על הגרייל שהועברה על ידי אורניתורינקו בישראל 2015
פלקו השאיר מורשת אינדיבידואלית וקולקטיבית ­ בעיקר ל­שישה אנשים המורכבים משתי שלשות שמיצגים את מורשתו. מבנה הנשמה שלו היה שונה משל רב האנשים, מבחינות מסוימות הוא היה alien.  
מאז תחילת דמנהור מגיעה מדי פעם לבקר אנרגיית המאפשרת קסם בעולם. היא לא Divinity, היא משתנה, והשם שלה Grail. זהו ארכיטיפ של מדידה, מידה של אלוהים ובאופן ספציפי של אלוהות המין האנושי. לא ניתן לזהות Grail עם גביע, זו הייתה הצורה בהתגלות מסוימת. למשל בהתגלות החמישית הייתה לה צורה של מקל, מגן. הצורה החדשה עדיין לא הוגדרה.
כדי לחבר את המראה, נדרש משהו שמחבר את היקום של התופעות לאבסולוט REAL אחרת אי אפשר לעשות טרנספורמציה ולייצב את מה שהשגנו. ה­Grail מגיע כאשר האבולוציה מגיעה לנקודת אל­ חזור עם מתנה חדשה. אפשר להשוות את פעולתו לצלם הלוקח תמונה של המציאות ואז סוגר את המסך ומכין אותנו לרמה חדשה של המשחק. 
רק Grail יכולה לקחת מידה ולסמן את המעבר למידה הבאה. זה דורש עבודה גדולה של היטהרות, שהיא אלמנט עיקרי לבי"ס אזוטרי. נותן כוח ואחריות. הנוכחות של זה מביאה למוטציה של מצבים,­ נכנסים לזמן חדש, החוקים משתנים, הצורה החדשה של הכח דורשת מיכל חדש. 

אחד מחדרי המקדש מוקדש ל Grail וזהו אולם הספירות ו­12 גביעים. למה 12?
הגביע הוא משהו מדעי, המקדש הוא מעבדה שמטרתה לשמור על כוחות חזקים שיהיו בסירקולציה בהר. נוכחות ה Grail היא המהירה ביותר בכוכב. גם את נוכחות האלוהים אנו לא מסוגלים לתפוס כי הוא זז במהירות אבסולוטית. 
12 הגביעים קיימים על מנת להחזיק נוכחות. האנרגיה עוברת מגביע מאחד לשני בכל רגע. היא מחברת את המציאות שלנו, של עולם התופעות, לאבסולוטי REAL. אחד הנושאים המסתוריים שחוקרים כעת בדמנהור קשור ל Grail וזו המשימה של פאלקו בקשר לנוכחות זו. המשימה של פלקו בגלגולו האחרון הייתה להיות החוקר האחרון שחוקר את ה Grail ומכין את הופעתו השישית. מפרספקטיבה זו מותו ומחלתו הם אירוע הקשור לשינוי – טרנספורמציה.­ היום אנו חווים טרנספורמציה קטנה, הוא במותו חווה טרנספורמציה גדולה שקשורה לקרבה לכוח זה, בזכות הסבל שלו יש לנו קשר דרכו עם הGrail.  הוא הפך לאנרגיה בעולמות הלא נראים.

 

 
מכתב מפלקו שנפתח ביוני 15
(פלקו השאיר אחרי מותו מכתבים להיפתח בזמנים ואירועים מסוימים, זהו אחד מהם)
SEEDS זרעים של שינוי, גדילה, חידוש שמכיל קסם ורצון של שליחי אהבה לאנשים ולכוכב. 
הזרעים מיוצגים בדמנהור ומוכל בהם מתנות לעמים, שהם יהיו עשב ירוק שמציץ ויהפוך לעשב חדש. עשב של חידוש, שייתן מולד להזדמנויות, חלומות, מדעים, פרחים חדשים. הדבורים יבואו, הן חשובות. אם הן מותקפות הן יזהירו אותנו. הן מוכנות למות עבורכם. אם הן עוזבות דעו שזה סימן. הן תמתקנה את חייך ותהיה יותר ערות.
אם תקרא בין השורות במכתב תמצא קסם. אני מדבר עליך או על הדבורה? תחיה את הדרך זמן מה? כל הזמן זו גישה של המחקר הרוחני. עם גישה זו אתה מעורר מודעות. הדבר קורה ביום מדויק ותאריך ידוע. החשיבות היא איך להיות בקשר עם ה race mind של חיות וצמחים. למה זה יכול להיות טוב? למה אני משנה נושא כל הזמן?
אנו יצורי גשר ­ יש לנו תפקיד ביניים, אנו מתרגמים בין העולמות כמו pontifex  שמשמעו בונה גשרים וגם כהן גבוה רומאי. אנו מקשרים בין היקום של התופעות לסף למוחלט. אנו גשר לכל המינים לתקשר עם המוחלט REAL וחזרה. יש ארבע צורות גשר חוץ מהאדם: פיל, לוויתן, דולפין, דבורה.

פלקו אמר: למה מועיל לתקשר עם יצורי גשר? בעתיד נעשה זאת גם עם עצים, חיות, שהם בני ברית. דברו עם הדולפינים, הם יבינו הכול, אתה לא תבין כלום בהתחלה, לא תחשוב להשתמש במים כמדיום למחשבות אבל זה אפשרי, זה שדה טוב למחקר. יש בני ברית רבים.
האויב שאותו אתם שוכחים מגיע בדרכים ערמומיות לכן לא בחרתי בממשיך. יש חכמים שלוש ועוד שלוש, שישגיחו ואתם עם רעיונות ותשוקה חזקה לתמוך בחלום, תיתמכו על ידו.

התקשורת  חשובה וזה משפר ומציל אתכם. אם הדבורה נסוגה זה ישבור את ליבכם. הדיבור מחזק אתכם, תקשורת זה דבר אלוהי. 
הכוורת היא לא של איש אחד, כולם יודעים מה לעשות כדי לתמוך במכלול, אף אחד לא לבד, אף אחד לא שוכח, הדבורים לא הולכות בלי מטרה מפרח לפרח. 
תשוקה ביחד, אתם לא יודעים מה זה, אתם מתבלבלים עם החומר הכימי שמטשטש את החושים שלכם. 
הקשבתי לדמנהורים שמלווים מבקרים למקדש, התמה העיקרית היא להעביר את התשוקה של מה שהם עושים וזה נכון לכל הדברים. לבחור במקום להתפזר.
בעידן החדש של בית הספר חשוב שנסכים על משימות קטנות, שהתלמידים החדשים יוכלו להשתתף, למצוא את "הפקקים" של הנשמות שצריכות לחזור.
התחייבנו בזמן אטלנטיס והחלטנו להיפגש שוב עם האפשרות להתעורר. חזרנו בים כפקקים שצפים עם הזרם,­ כולם יגיעו. זו אחת הסיבות לסיבוב שאנו עושים בעולם, אנו מחפשים פקקים. מכסים. לכל מכסה יש משימה ותחלקו משימה קטנה עם המכסים הקטנים ­ השארתי רשימה מדויקת למשימה. 

החולצים extractors צריכים לנסוע, לא להיות במצב של סטגנציה/קיפאון, ללכת לכל התלמידים. חוץ מהמשימה הקטנה, הכניסה של אורחים שהם עולי רגל משתנה, יותר פתוחה, יותר אפשרות לאסוף פקקים וחלקים של ME שמגיעים בעתיד הקרוב, ללמוד דברים חדשים מכל אחד.
טוב ללוות אבל להציע אפשרויות חדשות. קצת מים להביא רגשות של קודש, איחוד. Communion. שימו את המחומשים בקופסא, החוקים השתנו, המעגלים ללכת ללמוד נפתחו, שכולם ינסו, המחשבות של העולים לרגל חשובות, האם יש עוד את הספרים שהם רושמים בהם במקדש? אנו נודרך על ידי החוויות שלהם, הקשר בין האולמות והטארוט, לפתוח את היערות, תהיו פתוחים ומקבלי פנים, להביא הביתה את הזרע החדש ולטפל בו. 
רשימת
תפוצה
לקבלת מידע נוסף אודות טיולים חדשים ישירות
לתיבת האימייל שלכם, הרשמו למועדון הלקוחות שלנו